Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436332
Tja, aan de andere kant krijg je met de voorselectie wel dat het eenvoudiger is om te stemmen waardoor meer mensen stemmen. ook kom je dan nummers tegen waar je anders mogelijk niet op gekomen was.
Danny Vera met rollercoaster heeft vorig jaar wel bewezen dat het als nieuwkomer mogelijk is de eerste plaats te veroveren
Door wenchew
#3436336
Maar nummers, hoe goed ook, eens een jaartje uitsluiten zou toch niet heel gek zijn... Vind ik 🙃
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3436339
wenchew schreef: zo 12 dec 2021, 14:06 Maar nummers, hoe goed ook, eens een jaartje uitsluiten zou toch niet heel gek zijn... Vind ik 🙃
Wat hebben mensen toch met dat uitsluiten ::) Iedereen kan en mag stemmen, bevalt de uitslag je niet , jammer dan. Volgend jaar nieuwe kansen.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3436358
wenchew schreef: zo 12 dec 2021, 14:06 Maar nummers, hoe goed ook, eens een jaartje uitsluiten zou toch niet heel gek zijn... Vind ik 🙃

Ik zou liever zien dat nummers die nieuwer zijn dan 5 jaar (bijvoorbeeld) er niet in kunnen komen.
En zo heeft iedereen wel wat.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436653
wenchew schreef: zo 12 dec 2021, 14:06 Maar nummers, hoe goed ook, eens een jaartje uitsluiten zou toch niet heel gek zijn... Vind ik 🙃
Gezien een aantal statistiekjes op de website van de NPO vond ik deze wel mooi terugslaan op nummers eens een jaartje uitsluiten:
In totaal hebben 4636 nummers in de lijst gestaan, waarvan 591 songs elk jaar vertegenwoordigd zijn.
Het is dus zo dat er nog geen 600 nummers ieder jaar in de lijst hebben gestaan ;)
Door Mandarijn
#3437143
Oh oh oh wat gaat het hard......we zijn al 250 nummers verder......het gaat echt veel te snel richting de 1700
Door Tanna
#3437212
Ik hoop dat onze buurvrouw vandaag niet thuis zit te werken. Eerder op de dag In a gadda da vida van Iron Butterfly, de extreem lange uitvoering........die ik extreem hard heb gezet. Mijn innerlijke Penney de Jager kwam meteen tevoorschijn ::) :biggrin2: . Als mijn vader vandaag toevallig naar beneden zat te kijken heeft hij vast het geluid afgezet......... ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3437213
;D ;D ;D Als ze wel thuis zat te werken is het zo te lezen te hopen dat ze niet in een videomeeting zat iets voor 1 uur vanmiddag :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3437266
Moet de opening inderdaad nog steeds terugkijken maar zijn steeds te leuke nummers in de top2000 ::)
Door Tanna
#3437273
dinky89 schreef: ma 27 dec 2021, 15:22 ;D ;D ;D Als ze wel thuis zat te werken is het zo te lezen te hopen dat ze niet in een videomeeting zat iets voor 1 uur vanmiddag :biggrin2:
;D ;D

Zondagavond zat ze met haar vriendin kerstliedjes te spelen, op de klarinet. Payback!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door