Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3433170
Mijn oude ventje ging ff niet zo lekker...
Binnen plassen dus niet goed ophouden, liep bijna leeg maar leek wel water
Slecht eten, vacht stond 'open' en stonk vreselijk uit zn bekkie
En dan is google niet je beste vriend..
Gelukkig 'viel' het mee, nierfalen
Dus hij zit nu aan de brokken met wat natvoer..
Ik weet het dat is not done maar helaas heb ik de middelen niet meer om hem vers te laten eten
Wat ik wel kan is hem wat lekkers tussendoor te geven, verantwoord kwa zijn dieet
Niet overbodig te zeggen dat ik echt alles voor mijn mannetje doe
Verders gaat mijn dolle neger nog steeds op pad met zn sigaartje en andere speeltjes
Vinnie heeft er nog zin in, en dat moet ook want we hebben afgesproken dat ie op zn minst 17 word!
Bijlagen
fb14.jpg
fb14.jpg (146.81 KiB) 1292 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3433173
Ach, wat jammer dat hij nierfalen heeft. Het is toch wat met hem he, je dappere vent.

Maar waarom geef je'm dan brokken?
Het forum staat vol met topics over honden en katten op brok die nierfalen krijgen en net daarom op vers overstappen. De levensverwachting bij nierfalen ligt bij dieren op brok (nierbrok dus) een stuk lager dan op vers. Waarom is een rauw nierdieet geen optie? Zelf samenstellen of desnoods Bandit of Buddy's?
Of lees ik je bericht verkeerd en mankeren de financiële middelen? Want dan heb ik niets gezegd. Al zou ik wel goed rekenen, want nierdieet brok en blik is ook niet bepaald goedkoop toch?
Hoe dan ook wil ik je een welgemeende knuffel geven. :bigarmhug:
Zo'n diagnose is nooit leuk en ik weet heel goed hoe gek je op je honden bent!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3433176
Mijn leefsituatie is enorm veranderd, in alle vormen
Kwa de zorg van Vinnie ben ik echt afhankelijk maar vergeet niet dat ik alles wat in mijn macht ligt voor hem doe
Bandit is een wel een strak plan!
Daar ga ik ff naar kijken en zien of het kan!
Thanks!
Door Borke
#3433281
Respect voor alles wat jij voor hem doet en fijn je deze zomer weer gezien te hebben - was gezellig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door