Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3432910
smulpaap schreef: wo 29 sep 2021, 12:37 Ja , wij zijn ook fan van Rianne , ook haar vorige programma nachtdieren was leuk

Boerderij van dorst eenmaal overgeslagen
Dat was de aflevering met Martien Meiland
Om te kotsen die vent

Verder College tour met Twan
En Flikken Rotterdam kijken we ook geregeld
Da's ook niet mijn vriend maar ik vond de uitzending echt hartstikke leuk!
#3432923
ehm, geen ::)
Aangezien ze voor satelliet het abonnement nog eens wilde verhogen omdat ze meer zenders (met nog veel meer bagger programma's die ik toch niet kijk) kregen , dat het me veel te duur werd en opgezegd had, hebben we alleen duitse TV, en die kijk ik ook niet. Lang leve netflix dan maar :P
#3432926
Elefant, tiger und co. Alleen dat is op een Duitse zender die wij niet in het pakket hebben, dus ik kijk online. Al jaren. Gaat over het wel en wee van de dierentuin in Leipzig.

Momenteel kijken we weinig tv. Ik vind niet veel leuk en we hebben niet bepaald veel tijd over met de verbouwing. Eigenlijk alleen als we eten en dan kijken we friends op netflix.
#3432928
De afgelopen weken heb ik weer genoten van Promenade. Maar dat is nogal specifiek absurdistisch met - als je goed op let - subtiele lagen/verwijzingen. Je moet er van houden. Ik heb me af en toe kapot gelachen.
Sommige mensen kijken het vier keer terug om nieuwe dingen te ontdekken. Helaas kom ik daar niet aan toe.
Andere mensen zien er helemaal niets in.
Verder volg en kijk ik eigenlijk bijna nooit meer iets.
Radio NPO1 heb ik vaak op staan maar ook dat gaat steeds vaker uit. Als ik vroeg genoeg wakker ben op zondag luister ik graag Vroege Vogels.
#3432932
Cathelijn schreef: wo 29 sep 2021, 18:38 Ik kijk ook graag Vroege Vogels. En nu Govert naar de oorsprong van de mens. Atlas. En Spoorloos, DNA Onbekend
Govert is echt heel erg leuk idd, 100% aanrader!

Wij hebben alleen apps (Netflix en Npo Plus) dus tis vaak maar net wat er voorbij komt.
Heb net uit pure verveling het laatste seizoen van boer zoekt vrouw gekeken. ;D
#3432955
Op dit moment niets. Ik heb voor het nieuwe huis NLZiet genomen, alleen wat NL zenders, de lokale omroepen en wat RTL. Minstens de helft goedkoper dan enige andere aanbieder. Mijn internet provider heeft Canal Digitaal als televisieprovider en die vind ik bagger.

En als het niet bevalt, kan ik altijd nog gaan Netflixen of zo. Of iets met Kodi gaan doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door