Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3428892
Anne in Zweden schreef: wo 30 jun 2021, 19:30 Conchita :o :nono2: Ze hep toch geen baard! >:(

Als het goed is, komt ze begin augustus. Breng je Atz alvast wat manieren bij? :P
Het eindigt op ita en het gaat over Wurst. Dat vond ik wel passen bij een hond :P

Atziflatzi is een echte gentleman, hij is heel goed met dames :coolsmiley:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3428898
Anne in Zweden schreef: wo 30 jun 2021, 18:35 :whistle: :whistle: :whistle: :biggrin2:

Nikita is eigenlijk een mannennaam. Ik denk dat de Oekraïense eigenares van de rescue weigert Leeta af te staan als we haar Nikita noemen. :biggrin2:
Das waar. Maar ik ken 2 vrouwen hier in België die zo heten.
Ook 1 jongeman ja.

En zoals ik al eerder zei, jongensnamen voor meisjes zijn in. :P
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3428902
Wat een plaatje :D ;D .... en ze heeft een hele ondeugende blik in die mooie ogen van haar :biggrin2: .... dat wordt een kleine dondersteen, denk ik ;) ... ben benieuwd als ze er is....
Door Siberienne
#3428903
Ik kende een prachtige witte husky die Frosty heette (maar dat was wel een reu)
Susitna, Sitka : steden in Alaska (maar Sitka is lastig met commando zit. Adak het is een husky dus commando's zijn toch optioneel)

Hvita (rivier in Ijsland, Hvit is wit in het Noors en de a is de uitgang van het vrouwelijke bijvoeglijke naamwoord.) Kvinne is Noors voor vrouw, Kona ook maar meer in de betekenis van echtgenote

Ledy betekent ijs in het Tjechisch.
De enige witte husky teef die ik persoon gekend heb met een hele bijzondere persoonlijkheid heette officieel Frosts Lady Seweru Staja, roepnaam Lady.
Nifada is vlok in het grieks (was even aan het nadenken over sneeuwvlokken)

Wat ik zelf wel mooie husky namen vind zijn Miska (kleine beer) en Nanook (ijsbeer uit de Inuit mythologie). En Nuka maar dat betekent geloof ik eigenlijk kleine broer...
Door Anne in Zweden
#3428908
CindyMayella schreef: wo 30 jun 2021, 21:27 Wat een plaatje :D ;D .... en ze heeft een hele ondeugende blik in die mooie ogen van haar :biggrin2: .... dat wordt een kleine dondersteen, denk ik ;) ... ben benieuwd als ze er is....
Ja, die blik baart mij ook wel wat zorgen. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3428910
Siberienne schreef: wo 30 jun 2021, 21:32 Ik kende een prachtige witte husky die Frosty heette (maar dat was wel een reu)
Susitna, Sitka : steden in Alaska (maar Sitka is lastig met commando zit. Adak het is een husky dus commando's zijn toch optioneel)

Hvita (rivier in Ijsland, Hvit is wit in het Noors en de a is de uitgang van het vrouwelijke bijvoeglijke naamwoord.) Kvinne is Noors voor vrouw, Kona ook maar meer in de betekenis van echtgenote

Ledy betekent ijs in het Tjechisch.
De enige witte husky teef die ik persoon gekend heb met een hele bijzondere persoonlijkheid heette officieel Frosts Lady Seweru Staja, roepnaam Lady.
Nifada is vlok in het grieks (was even aan het nadenken over sneeuwvlokken)

Wat ik zelf wel mooie husky namen vind zijn Miska (kleine beer) en Nanook (ijsbeer uit de Inuit mythologie). En Nuka maar dat betekent geloof ik eigenlijk kleine broer...
;D ;D ;D

De stomvervelende echtgenoot wil het liefst iets van twee lettergrepen, dat roept wat makkelijker. Maar wat je zegt, het is een husky, dus we kunnen waarschijnlijk sowieso roepen tot we een ons wegen. :biggrin2:
Door Tanna
#3428913
Anne in Zweden schreef: wo 30 jun 2021, 18:41 Onze eerste optie was ook Vita, omdat dat 'witte' betekent in het Zweeds en als zodanig wel passend is natuurlijk. Maar om een of andere reden zijn we (ik) toch weer aan het twijfelen geslagen. Daarom vind ik Evita wel handig: een mooie naam, af te korten tot Vita.

Ik googlede net even op Vita Sackville-West, en lees dat ze vooral bekend is geworden door haar beroemde tuinen. Dat zou dan wel weer heel passend zijn voor een husky (graaf, graaf) ;D ;D ;D



Edit: voor 'onze', 'we' en 'ik' respectievelijk 'hun', 'zij' en 'my friend' lezen. :biggrin2:
Ze was ook bekend om haar scabreuze verhoudingen ::) . Maar meer door de tuinen en die waren werkelijk schitterend.
Door Anne in Zweden
#3428914
Siberienne schreef: wo 30 jun 2021, 21:59 Overigens ben ik zwaar verliefd.. ik vind het niet eerlijk. Dat het van jouw meneer zomaar mocht ...
Helpt het ook niet als je hem een foto van een schattige huskybaby laat zien? Dat werkt bij die van mij altijd goed. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3428920
Anne in Zweden schreef: wo 30 jun 2021, 18:35 :whistle: :whistle: :whistle: :biggrin2:

Nikita is eigenlijk een mannennaam. Ik denk dat de Oekraïense eigenares van de rescue weigert Leeta af te staan als we haar Nikita noemen. :biggrin2:

Ah, ik ken het alleen als vrouwennaam.

Maar ze is wel echt een knapperd zeg! :-*
Ze gaat een gouden plekje krijgen!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door