Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3428877
Mijn Floor heette trouwens eerst echt heel anders, maakte haar niks uit. Binnen een paar weken vond ze zelf ook dat ze Floor heette :D
Door Anne in Zweden
#3428878
Kaio schreef: wo 30 jun 2021, 15:35 Waarom moet ie een beetje hetzelfde klinken?
Omdat ik my friend anders helemááál niet meer weet waar ik hij/zij moet beginnen. ;D
Door Anne in Zweden
#3428880
Charlie Angel schreef: wo 30 jun 2021, 16:58 Sita en mijn favoriet zou Nikita zijn.

Maar voor een vriend hè, hoe gek denk je dat we zijn? AfbeeldingAfbeelding
Maar wat een plaatje. Afbeelding
:whistle: :whistle: :whistle: :biggrin2:

Nikita is eigenlijk een mannennaam. Ik denk dat de Oekraïense eigenares van de rescue weigert Leeta af te staan als we haar Nikita noemen. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3428881
Tanna schreef: wo 30 jun 2021, 13:37 Ik heb een heel bijzondere herder gekend die Vita heette, naar Vita Sackville-West. En de dochter van vrienden heeft als tweede naam Zita.
Onze eerste optie was ook Vita, omdat dat 'witte' betekent in het Zweeds en als zodanig wel passend is natuurlijk. Maar om een of andere reden zijn we (ik) toch weer aan het twijfelen geslagen. Daarom vind ik Evita wel handig: een mooie naam, af te korten tot Vita.

Ik googlede net even op Vita Sackville-West, en lees dat ze vooral bekend is geworden door haar beroemde tuinen. Dat zou dan wel weer heel passend zijn voor een husky (graaf, graaf) ;D ;D ;D



Edit: voor 'onze', 'we' en 'ik' respectievelijk 'hun', 'zij' en 'my friend' lezen. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3428883
hannabelgje schreef: wo 30 jun 2021, 15:23 Ik vind Vita leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat was onze eerste keus ook. Betekent ook nog 'leven' in het Italiaans/Latijn, en ik heb begrepen dat er nogal wat leven in de kleine meid zit. :D
Door Anne in Zweden
#3428884
Nog maar wat pupperdspam, in afwachting van de jongedame. Ze is nog op Cyprus, komt van dezelfde stichting als Aris en Mello. De juf van de rescue vertelde in onze Whatsapp-groep dat ze dat weekend een huskypuppy uit het plaatselijke asiel hadden gehaald. Was daar zonder commentaar afgegeven, ik weet niet of ze gevonden was of dat een eventuele eigenaar haar daar gedumpt heeft. In ieder geval was ze niet gechipt. De juf liet een foto zien (dat fotootje waarop ze in die zwarte bak zit), ik liet de foto aan meneer Anne zien, meneer Anne gaf meteen opdracht tot het starten van de adoptieprocedure. :biggrin2: Het was de snelste adoptie in de geschiedenis van de rescue. ;D

Ze zit nu in een pleeggezin op Cyrpus, de rescue vond haar nog wat te klein voor hun eigen opvang. Op 23 juli vliegt ze naar NL, en het voormalige pleeggezin van Mello neemt haar dan op vakantie naar Zweden mee onze kant op. Duurt dus nog afgrijselijk lang voordat ze er is, maar voorpret is ook pret. :D

IMG-20210621-WA0001.jpg
IMG-20210621-WA0001.jpg (64.49 KiB) 916 keer bekeken
IMG-20210625-WA0000.jpg
IMG-20210625-WA0000.jpg (92.56 KiB) 916 keer bekeken
IMG-20210622-WA0004.jpg
IMG-20210622-WA0004.jpg (93.31 KiB) 916 keer bekeken
Door Simone V
#3428886
Ze ziet eruit als een Bolt
of noem haar Sita. Mijn witte herder teef haar officiële stamboomnaam was Evita en is door ons dus Sita genoemd.
Sita is bij ons in Amersfoort trouwens een vuilverwerkingsbedrijfze doet haar naam eer aan!

Verstuurd vanaf mijn CPH2005 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3428887
Dat zal ze dan niet even in een appje zetten of zo ::)

Wat een leukerd :D :D :D
Is ze er half / eind augustus al? Of zijn we dan net te vroeg voor de kraamvisite? :biggrin2:

Conchita (Wurst) lijkt me wel een leuke naam :cool:
Door Anne in Zweden
#3428889
Simone V schreef: wo 30 jun 2021, 19:12 Ze ziet eruit als een Bolt Afbeelding
of noem haar Sita. Mijn witte herder teef haar officiële stamboomnaam was Evita en is door ons dus Sita genoemd.
Sita is bij ons in Amersfoort trouwens een vuilverwerkingsbedrijfAfbeeldingAfbeeldingze doet haar naam eer aan!

Verstuurd vanaf mijn CPH2005 met Tapatalk
Ze schijnt in één week twee kilo te zijn aangekomen in het pleeggezin, dus ik wil niet uitsluiten dat het een vuilnisbak is. ;D
Door Anne in Zweden
#3428890
Kim_S schreef: wo 30 jun 2021, 19:17 Dat zal ze dan niet even in een appje zetten of zo ::)

Wat een leukerd :D :D :D
Is ze er half / eind augustus al? Of zijn we dan net te vroeg voor de kraamvisite? :biggrin2:

Conchita (Wurst) lijkt me wel een leuke naam :cool:
Conchita :o :nono2: Ze hep toch geen baard! >:(

Als het goed is, komt ze begin augustus. Breng je Atz alvast wat manieren bij? :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door