Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3426423
We hebben/ hadden het wel mooi gerooid met zn 3tjes...
God wat mis ik dit.... :-[
Bijlagen
IMG_6588fb.JPG
IMG_6588fb.JPG (8.4 MiB) 897 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3426435
me and my boys schreef: vr 21 mei 2021, 18:42 We hebben/ hadden het wel mooi gerooid met zn 3tjes...
God wat mis ik dit.... :-[
Wat een emotionele foto... Gentle met een grijs snoetje - volgens mij heb ik hem alleen maar als pupperd gezien op BP, of als jonge adonis hoogstens. Wat een prachtige volwassen blik... Het zijn/waren echt jouw mannen, hè. Heerlijk.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3426441
Anne in Zweden schreef: vr 21 mei 2021, 20:44 Wat een emotionele foto... Gentle met een grijs snoetje - volgens mij heb ik hem alleen maar als pupperd gezien op BP, of als jonge adonis hoogstens. Wat een prachtige volwassen blik... Het zijn/waren echt jouw mannen, hè. Heerlijk.
ja als jonge bink ook....tot een jaar of 5 denk ik....
Ik had jaren een gouden trio...Weirdo, Zimba en Da vinci.....Weirdo helaas maar 6 geworden...
Daarna kwam Gentle erbij....Nu Vinnie nog...mijn oudste hondje....
Voor hun had ik Ramon, een tervueren....10 geworden ook botkanker...
Maar jeetje zeg, wat een stel jongens heb ik gehad... :'( :-[
Nu dubbel zo genieten van Vinnie......
Door Borke
#3426463
Mooie foto Ellen, heeft Mike die gemaakt? Het voelt zo dubbel he met een oudere hond, die je steeds ouder ziet worden. Die vragen, die twijfels, die onzekerheid, maar ook al die liefde, dat vertrouwen en die rust.
Geniet samen met Vinnie!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3426465
Borke schreef: za 22 mei 2021, 11:06 Mooie foto Ellen, heeft Mike die gemaakt? Het voelt zo dubbel he met een oudere hond, die je steeds ouder ziet worden. Die vragen, die twijfels, die onzekerheid, maar ook al die liefde, dat vertrouwen en die rust.
Geniet samen met Vinnie!
Mike gemaakt id!
Werken nog steeds samen :)
Door smulpaap
#3426560
Schitterende foto Ellen
Ik heb een soortgelijke foto. Met mijn Hollandse herder reu , we namen afscheid , zijn allerlaatste wandeling . Twee dagen daarna,lieten we hem gaan .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door