Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door wenchew
#3426228
En wel de pabo :)

Ik heb mij ook meteen maar ingeschreven voor het voorbereidende 100-dagen programma, ik heb immers al een hele tijd niet in de schoolbanken gezeten en zeker niet op HBO niveau...

Nu moet ik een beschouwing schrijven die ik kan leren controleren op "hbo-waardigheid" en dan krijg ik tips wat er beter kan enof ik nog ergens aan moet denken..

Ik heb er echt super veel zin in, maar zie ook zo op tegen de wiscat-toets (rekentoets), gelukkig is er de mogelijkheid om een zomercursus te doen.

De toelatingstoetsen (aardrijkskunde, geschiedenis,natuur & techniek) heb ik in elk geval gehaald :)

Zijn hier op het forum ook juffen/meesters of pabostudenten?
Door wenchew
#3426234
dinky89 schreef: di 18 mei 2021, 15:47 Wat leuk om te lezen dat je voor de klas wil gaan staan :)
Heel veel succes en ik duim dat het je gaat lukken!
Je bent nooit te oud om nog een studie te beginnen :D (al ben ik met mijn 38 nog relatief jong)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3426379
Wauw, wat goed van jou!

Ik zou zelf ook willen, maar NOOIT meer een HBO, daar ben ik net 14 maanden geleden mee gestopt... ;D ;D
Laat je weten hoe het bevalt?
Door Borke
#3426469
Ik heb ooit de Pedagogische Academie gedaan, de voorloper van de PABO. Diploma in een keer gehaald en nooit meer iets mee gedaan, waar ik beslist geen spijt van heb ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door