Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3423784
Of ze staat voor de zoveelste keer buiten in de regen te wachten tot puplief eindelijk dat plasje doet waarvoor ie aan het piepen was (dacht ze). :biggrin2:

Sorry Lizzy, ik hoop echt dat je gewoon een rustige nacht hebt. :-*

Ik had niet veel werk deze nacht. Mensen laten zich niet graag testen in de vakantie... Dus ik kan ook vroegtijdig naar m'n bedje toe. Jammer genoeg gaan die uren wel van m'n overuren af en ben ik dus voor erg weinig van nut te zijn op en af gereden.
Door Lizzy
#3423787
Naaaah, geen oog dicht gedaan maar daar kan Sjoerd niks aan doen hoor. Ik lijd van tijd tot tijd aan slapeloosheid en op dit moment zit ik al een weekje in die fase. Gaat wel weer over.

Hij heeft het meer dan keurig gedaan vannacht! Hij werd een paar keer wakker, beetje piepen, stak ik mijn hand door de bench (bench stond gewoon open maar hij kwam er niet uit) dan beet hij daar wonderlijk zachtjes in en viel op mijn hand weer in slaap. Hij had heel veel steun aan zijn zeehond (een speelgoeddier dat hij mee heeft gekregen in zijn puppypakket en die heeft bij de pups gelegen). Om 6 uur werd hij wakker, tuin in gegaan, geplast, weer naar binnen en toen wilde hij eigenlijk "aan". Maar aangezien Biscuit wel blafferig is naar Sjoerd en ik het contact met de buurman graag leuk wil houden, heb ik hem laten otteren in zijn bench/puppykennel. Maar eigenlijk vrij snel viel hij in slaap en heeft hij tot 8 uur geslapen!!!!!!!!!

Weer naar buiten gedaan, geplast en gepoept, eten gekregen (honger als een wolf!), weer naar buiten, weer keurig geplast en nu is hij binnen aan het donderjagen met zijn speeltjes. Hij maakt spelbuigingen naar Biscuit en Fritzi. Biscuit vindt daar geen reet aan :biggrin2: maar Fritzi vindt het wel interessant en ze heeft ook al een paar keer een spelbuiging naar hem gemaakt.

Man man man, wat is ie lief en leuk en schattig :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door