Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3423578
Oooohhw helemaal gemiste dit topic :???: :-[ . Wat een ontzettende mega leukerd / knappert! :smitten: :smitten: Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen, maar ga dat vast doen :D
Héél veel geluk en plezier met jullie nieuwe huisgenoot! :-*
Door Lizzy
#3423584
Zijn we d'r klaar voor?

Kleed 1 (Die vintage kleden van de Ikea zijn in het echt minder vintage :-X ).
IMG_20210408_154008[1].jpg
IMG_20210408_154008[1].jpg (6.41 MiB) 838 keer bekeken
Kleed 2
IMG_20210408_154012[1].jpg
IMG_20210408_154012[1].jpg (5.02 MiB) 838 keer bekeken
Check.

Auto zit een rekje in (hoeft ie niet direct bij de meiden - gaat er met een paar dagen weer uit).
Check.

Puppyboek gelezen (waar ik wel van denk "you need to be a super human") en kijk eens naar je hond van Monique Bladder en DVD Really Reliable Recall + aantekingen gemaakt.
Check.

Kuub beloningsvoertjes.
Check.

Vijf meter Biothane lijnen.
Check.

Doggyride uit de mottenballen gehaald.
Check.

Puppybench + puppypanelen neergezet (grotere bench staat in de schuur standby), voor als ik even niet op hem kan letten.
IMG_20210408_153919[1].jpg
IMG_20210408_153919[1].jpg (4.07 MiB) 838 keer bekeken
Check.

Leo is nu alle elektriciteitssnoeren aan het beveiligen tegen puppytandjes.
Check.

Eten voor Sjoerd uit de vriezer gehaald voor morgen.
Check.

Menuutjes gemaakt tot 1,5 kg per dag aan BARF.
Check.

Verder zijn we helemaaaaal niet zenuwachtig hoor :biggrin2:
#3423588
Oooowwww, spanneeeeend! Je bent alleen de matras op de grond in de woonkamer nog vergeten, en een gezinsverpakking keukenpapier voor de ongelukjes in huis. :P :biggrin2: Wel fijn dat je een nieuwe vloer hebt, zonder kieren! :D

Vanavond om 6 uur naar bed, tot het moment van ophalen. Het zal je laatste slaap zijn, de komende weken! ;D
Door Lizzy
#3423591
Matras kan nog niet naar beneden want daar moet ik vanavond nog op slapen :biggrin2: . Ik heb geen extra matras (wij wonen in een soort tiny house) dus in de slaapkamer geen plek voor een bench dus mijn matras gaat morgenavond naar beneden. Keukenrol hebben we een foutje gemaakt... Te weinig besteld :-X . Komende dagen met een soppie aan de gang!

Ja, super blij met deze nieuwe vloer. Geen kieren en ook bestand tegen vocht (niet perse tegen pies natuurlijk). En vanavond moet ik absoluut een nachtje goed slapen ja!!! Wij hebben dat met onze vorige puppers allemaal niet meer gehad he. Die waren hier geboren en die waren gewend dat wij naar bed gingen. Was toch wel ideaal ;D (en nee, ik ga niet mijn volgende Dalmaat zelf fokken ;D ).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door