Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Erna
#3423341
Chouka schreef: zo 04 apr 2021, 11:15 Nu begrijp ik het. De vlekkentekening van een HUA is mooier en Sjoerd is mooi. En ook had ik goed begrepen en onthouden dat hij een LUA is.
niet helemaal ....de vlekkentekening is niet mooier of slechter. De intensiteit van het pigment is bij een LUA minder diep en daardoor is de kleur wat minder intens. Dat is alles
Door Erna
#3423342
pearlsofpassion schreef: za 03 apr 2021, 20:52 OH, das leuk.
Ale, minder dat je't ziet, maar toch, leuk, dat er toch veel mee gefokt wordt. Dat uiterlijk zal er dan wel uit gaan zeker?

En als je een LUA kruist met een HUA dan krijg je toch de helft LUA en de helft HUA? Of heb ik dat mis?
Maar dan zie je die afwijkende vlekken ed toch in het gehele nest? Toch niet enkel in de LUA hondjes van dat nest?

Ik vind het echt heerlijk om.je zo te zien, Lizzy.. Echt oprecht. :biggrin2:
Och ik denk dat Sjoerd, als hij naar de hondenshows gaat, de vloer aanveegt met de meerderheid van de HUA's en maak me niet zo druk over zijn vlekken. Hij heeft zoveel potentie dat het minder diepe pigment van zijn vlekken hem maar vergeven moet worden.

Ja wel alleen in de LUA hondjes. De HUA hondjes hebben wel het normale diepe pigment.
Door Chouka
#3423351
Erna schreef: zo 04 apr 2021, 20:58 niet helemaal ....de vlekkentekening is niet mooier of slechter. De intensiteit van het pigment is bij een LUA minder diep en daardoor is de kleur wat minder intens. Dat is alles
O.K. Dankjewel voor de toelichting.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3423371
Erna schreef:De intensiteit van het pigment is bij een LUA minder diep en daardoor is de kleur wat minder intens. Dat is alles
Aah oke, weet je hoe dat komt? :) Sjoerd is een knappert! :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door