Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3419461
Ik wil een sneeuwfoto van Zoë voor aan de muur. Tegenwoordig zijn er zoveel opties. Wat kan ik het beste kiezen wat ook betaalbaar is? De betreffende foto heb ik bijgevoegd. Ik wil geen mega formaat, iets van 30x 40 ofzo denk ik. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3419468
Het ligt vooral aan je smaak. Plexiglas heeft een mooie glans, aluminium is juist mat. Beide vormvast.
Wij hebben ook afdrukken op forex. Mooi van kleur en glad (niet zoals met canvas de canvasstructuur), maar het heeft wat de neiging tot iets bol trekken en het gaat snel scheef hangen omdat het zo licht is.

Heb je zelf een voorkeur qua mareriaal?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3419473
Plexiglas is prima schoon te maken. En bij de meeste aanbieders kan je er een ophangsysteem bij bestellen, dan hang je het makkelijk op.

Wat soms wel zo is, is dat de foto als het ware achter het plexiglas zit ipv erin. Dan is het opletten dat je dat niet beschadigd. Bij mij zit de foto er in en dan kan er echt niets mee gebeuren.
Door Siberienne
#3419475
Ik heb foto’s op canvas en Xpozer; de laatste vind ik erg mooi. Goed af te stoffen, wel beetje kwetsbaar misschien? Alhoewel die van ons al 3 verhuizingen overleefd hebben.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3419480
Ik heb foto's op alu laten afdrukken. Eentje hangt achter t fornuis. Heel goed schoon te maken. (zelf die rot-tomatensaus die in je shirt blijft hangen)
Stof zal geen probleem zijn. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door