Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3416972
Ik overweeg dit te gaan doen, maar ik ken niemand die in deze tijd WW doet. Wel van vroeger met verplichte klasjes en weeg-momenten, maar nu steekt het blijkbaar heel anders in elkaar.

Ter indicatie: ik eet al een jaar of 16 koolhydraatarm, maar daar haal ik nu geen winst uit. Ik zoek iets anders, nieuwe inspiratie.

Ik wil 5 kg afvallen (10 zou ook mooi zijn, maar hoeft niet perse) en ben 64 jaar. In mijn ervaring gaat afvallen na de overgang veel lastiger >:(

Alle tips zijn welkom, liefst over WW :D
#3416975
dinky89 schreef: za 02 jan 2021, 17:02 Ik heb zelf geen ervaring maar op basis van dit topic maak ik op dat er hier op BP wel ervaring aanwezig is met ww: viewtopic.php?f=17&t=137173&start=495
Ik hoop dat er iemand ervaringen deelt, want bij de link zie ik die niet echt staan. Maar wel mensen die WW doen, dus dat klinkt hoopvol. Er is nu nog een paar dagen een aanbieding met 50% korting t/m 6 januari...
#3416976
Ik heb ww en doe de blauwe versie. Of nou ja, zou ik moeten doen.

Ik ben er vorig jaar 5 kilo mee afgevallen. Ik vind het heel fijn dat het je helpt keuzes te maken. Soms lijkt iets heel vergelijkbaar, maar dan is het ene 2 en het andere 10 punten.
Door het bij te houden krijg je daar inzicht in.

Nadeel vind ik dat het invullen best een gedoe is. Hoeveel is een portie, hoeveel gram heb je nou eigenlijk gegeten. Maak maar eens een maaltijd met veel ingrediënten, dan wordt je ook niet blij. Maar ik merkte wel dat ook als ik daar redelijk losjes in was ik toch afviel.
#3416977
Ja ik heb ww gedaan. 15 kilo afgevallen en afgelopen zomer opgezegt omdat ik het zo duur vindt. Nu met de 50% aanbieding weer lid geworden omdat ik de app wel mis. Alles op papier bijhouden vind ik toch lastig.