Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#3416472
Begin maart verhuizen we van een appartement weer terug naar “een huisje op de grond met tuin”.
Om te voorkomen dat Rocky zonder toezicht de trap op en af gaat en had ik bedacht om 2 traphekjes te kopen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt dit goed?
Door hannabelgje
#3416475
Ik heb een traphekje tussen de kamer en de keuken en dat werkt prima.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pluk
#3416480
Hier traphekjes aan beide kanten van twee trappen. Werkt prima.
We hebben simpele harmonica hekjes. Die volstaan om te voorkomen dat je hond de trap opgaat. Fijn is ook dat je ze helemaal opzij kunt schuiven en kunt omklappen waardoor de doorgang voor jezelf ook ruim blijft.
Puntje is wel dat het hout is, in onze eerste staan dan ook de nodige puppytandjes omdat Scott t stom vond dat hij beneden moest blijven.
Voor de zoldertrap was t wel even denken hoe we m gingen sluiten omdat er aan 1 kant geen muur of kozijn of zo zit.
Door Borke
#3416481
Wij hadden 1 traphekje onderaan de trap in beide huizen waar we met katten en honden hebben gewoond en dat functioneerde prima. Beide honden hadden best over dat hekje heen gekund, maar deden het niet. Zonder hekje liepen beiden de trap op.
Gebruikersavatar
Door pike
#3416495
Wij hebben een traphekje voor de caravandeur. Werkt perfect. Toen we pas verhuisd waren en er buiten nog niets was afgezet, hadden we er ook een voor de tuindeur geplaatst. Die verhuisde later naar de garagedeur, omdat Jakkie daar altijd naar binnen ging om ergens tegenaan te piesen. Scharnierend, geen schuif.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3416513
In ons vorige huis heb ik ooit geprobeerd om de hond te beletten om de trap op te lopen. Ook heb ik daarbij een traphekje geprobeerd. Hier laat een van de 2 zich echter door niets weerhouden dus in ons nieuwe huis probeer ik het maar niet meer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door