Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3415824
Lieve BP-ers

Tijd voor het grote kerstwensen topic. Het is haast al cliché aan het worden om te zeggen dat 2020 een roerig jaar is geweest. Ik kan wel zeggen dat BP voor mij een grote rol heeft gespeeld dit jaar. Als afleiding, humor, plek om je zorgen kwijt te kunnen, te discussiëren over al wat gebeurde en niet in de laatste plaats om door de kennis en ervaringen van velen hier een betere en bredere kijk op de situatie te krijgen. Het heeft me vaak gerustgesteld en daar ben ik een ieder die zoveel moeite heeft gestoken in kennis delen heel erg voor bedanken.

Er is in ieder geval een ding hetzelfde gebleven dit jaar en dat is de zelfgemaakte kerstkaart. Omdat zijn cariere als kerstmodel vrees ik niet zo lang meer gaat duren, was Valentijn alweer aan de beurt. Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen, met veel waardering en dankbaarheid voor alles wat er wel in onze levens is.
kerstkaart.jpg
kerstkaart.jpg (3.27 MiB) 1671 keer bekeken
Door Lizzy
#3415826
Fijn Kaela, dat BP een positieve rol heeft gespeeld dit afgelopen jaar. Ik moet zeggen dat voor mij hetzelfde geldt!

Bij deze wil ook ook iedereen bedanken en hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en minder gek jaar toe wensen :-* :-* :-* (bam, drie keer :biggrin2: - virtueel he, virtueel :biggrin2: ). Ik ben niet crea bea dus geen mooie kerstkaart maar ondanks dat is de boodschap niet minder gemeend!
Door jon
#3415831
Ben hier op BP vooral een meelezer geworden, maar ook voor mij blijft dit forum belangrijk. :) BP blijft het draadje naar Lhaki, zoveel warme herinneringen.

Ik wens alle mensen en honden hier een fantastisch en vooral ook een gezond 2021!!
Door Borke
#3415853
Inmiddels alweer 4 jaar huisdierloos, toch kom ik hier nog graag :-)
Hartelijk dank aan alle mensen die het voortbestaan van BP mogelijk maken!

Ik wens jullie allen veel gezondheid, plezier en geluk.
Ik kijk uit naar nieuwe verhalen over ups, verhuizingen, verbouwingen enz!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3415870
Oh wat een heerlijke foto kaarten zie ik hier voorbij komen :D

Verder wil ik de mensen hier op BP die in de zorg werkzaam zijn heel erg bedanken voor de fijne en duidelijk duiding van de situatie in de zorg :-* Daarbij wens ik dat alle mensen die door corona extra hebben moeten werken en onder hoge druk volgend jaar weer naar een normale werksituatie terug kunnen keren :-* Dit laatste geldt uiteraard breder dan alleen de zorg ;)

Voor iedereen hier op BP wens ik liefdevolle feestdagen en een goede gezondheid voor nu en in het nieuwe jaar!
Gebruikersavatar
Door pike
#3415875
Iedereen fijne feestdagen en een goed 2021!
F824600B-678B-4C3B-BAEE-232D2D7F8A4B.jpeg
F824600B-678B-4C3B-BAEE-232D2D7F8A4B.jpeg (486.73 KiB) 1574 keer bekeken
Drents-Friese Wold, december 2009, toen was er nog sneeuw!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3415930
preview3363029160837516012504315552UHJL8MMWE1.jpg
preview3363029160837516012504315552UHJL8MMWE1.jpg (40.99 KiB) 1519 keer bekeken
Na een halfuur ruzieën met vriendje, kussens, schaapjes en hondjes is het gelukt ::) :D :D

Ik hoop dat iedereen dit jaar gezond doorkomt, en dat volgend jaar alle dromen uitkomen, en we snel weer kunnen genieten van elkaars gezelschap!! :-* :bigarmhug:
Door Elf
#3415936
BP is inderdaad een heerlijke afleiding van alles wat er in de buitenwereld gebeurt. Dankjewel iedereen voor en achter de schermen bij BP! Verder wens ik iedereen hier een heel mooi 2021 toe.
Liefs, ook namens de doodlemannen Floris en Onyx, van Elvira
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3415975
Heb geen leuke foto’s van Appie & Saar, maar bij deze:

Hele fijne kerstdagen en een, hopelijk, gezond en gelukkig 2021....

Laten we hopen dat het komend jaar weer als vanouds is, waar iedereen behoefte aan heeft.....

Afgelopen jaar was voor iedereen een beproeving, zwaar, mentaal, emotioneel, op allerlei vlaktes..... Ook ik heb het er ondertussen moeilijk mee.... De liefde, complimentjes, hulp, het contact via BP, heeft iedereen wel een glimlach op het gezicht getoverd (denk ik ;) )....

Dikke kus en alle liefde,

Cindy, Appie en Saar :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3415981
Ik wil jullie ook allemaal hele fijne feestdagen wensen! Op naar een fijn(er) 2021!!

Bedankt aan iedereen die van dit fijne forum een soort “mega vriendengroep” maakt, waar ik elke dag weer met veel plezier (en soms een traantje) deel van mag uitmaken :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3415989
Hier was afgelopen jaar ook weer met een life event. Het bleek een enorm schattig life event te zijn, hij ligt nu even te slapen in de box. Ik merk wel dat het herstel niet zo heel snel gaat, ik heb nog steeds niet alle hersencellen gevonden die ik bij de bevalling ben kwijtgeraakt. Ik word er natuurlijk ook niet jonger op en 4 kinderen is ook best wel druk te noemen.
Maar langzaam kom ik er wel!
Nu nog die kutcorona de wereld uit (en dus de kindertjes weer naar school en dingen mogen ondernemen).


Iedereen een fijne kerstboom en een zalige oliebol!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3416015
Rare tojden... Maar het helpt wel om erachter te komen wat ècht belangrijk is.

Bedankt iedereen voor alle tips, tricks, steun en opbeurende woorden. En voor alle humor, liefde en aandacht. En natuurlijk ook voor de respectvolle manier waarop er hier met elkaar wordt omgegaan.

Voor iedereen mooie feestdagen en een fijne jaarwisseling. Alle goeds voor een ongetwijfeld roerig 2021.

Kussen doe ik niet aan, maar wel de knuffel :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door