Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3414584
Ik dacht dat ik alles goed had voorbereid, maar ik had me niet gerealiseerd dat een PUP geen hond is. Ze hangt in de gordijnen, trekt de theedoeken op de grond, hangt in mijn broekspijpen, zit op mijn voeten, laat me tig keer per dag struikelen, ziet de ernst van het leven niet en wil alleen maar spelen. En het ergste is nog wel dat ik nog geen fatsoenlijke foto van haar heb kunnen maken. Of ze eet het toestel bijna op, of ze beweegt te snel of ze ligt zo lief te slapen en lijkt dan meer op een verfrommelde bontmuts dan op een hond.
Ze kan al ‘zit’ maar wel alsof ze op hete kolen zit. Langer dan een halve seconde blijft ze echt niet zitten. Het is een en al leven en beweging en is voor niets en niemand bang. Gelukkig heb ik een puppy ren te leen zodat ik, de andere honden en Chica zelf af en toe rust krijgen. Ik moet haar echt opsluiten want anders blijft ze doorgaan. Ze is klein (weegt nu 3 kg) maar ik heb er een dagtaak aan. Ik geniet volop, maar ben wel gesloopt.
Bijlagen
IMG_0865.jpeg
IMG_0865.jpeg (2.81 MiB) 1573 keer bekeken
IMG_0866.jpeg
IMG_0866.jpeg (3.43 MiB) 1573 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3414592
Oooowww een hele hand vol dus :biggrin2:

Het is wel echt een schatje om te zien hoor :smitten:

Zoals ze ook bij baby’s zeggen: je krijgt er zoooo veel voor terug ;D
Succes :-*
Door Siberienne
#3414608
Lekker ding! Ja het kan heel vermoeiend zijn zo’n pupsel..

Gedwongen rust kan wel goed zijn, soms zijn ze ook gewoon overmoe.

Met S2 (wat is dat alweer lang geleden eigenlijk) ben ik wel snel begonnen met ook oefenen in zelfbeheersing. Voor meneer Shadow was dat een heeeeele grote uitdaging. ;D

Mijn voordeel was dan weer dat ze elkaar als speelgoed hadden...
Dit idee:
9502C49E-F784-43A9-9029-754FD3EEF3B8.jpeg
9502C49E-F784-43A9-9029-754FD3EEF3B8.jpeg (364.76 KiB) 1471 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3414610
Ik kan me dit dus echt niet van de eerste hond herinneren, die sliep de eerste nacht al door ::) Oooh, wat zijn wij dit gedrag tegen gekomen bij de tweede ::)
Monsters, die puppies... Het is dat zo knuffelig zijn en lekker ruiken, want anders.... ::)
Succes ermee!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door