Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3413390
lianneke schreef: vr 13 nov 2020, 11:44 Gefeliciteerd!
Ik heb mij ook ingeschreven voor een opleiding daar, zie alleen erg op tegen het digitale examen. Heb jij dat ook digitaal gedaan?

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel relaxt vond.. Want op deze manier een stuk minder spanning..

de vragen van het examen staan al achter in de map, dus je maakt hem in principe op eigen tempo op paier, daarna vul je de antwoorden in via de website (net als de vragen van het huiswerk en de tussentoetsen)
#3413401
wenchew schreef: vr 13 nov 2020, 15:57 Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel relaxt vond.. Want op deze manier een stuk minder spanning..

de vragen van het examen staan al achter in de map, dus je maakt hem in principe op eigen tempo op paier, daarna vul je de antwoorden in via de website (net als de vragen van het huiswerk en de tussentoetsen)
Ik begreep dat je bepaalde progammas op je pc moet instaleren zodat het examen beveiligd was, zaten nogal wat regels aanvast. Snelle pc enzo.. Ben niet zo,n computernerd🙄🙄zie je.
Had misschien beter eerst een pc cursus kunnen volgen.
#3413404
wenchew schreef: vr 13 nov 2020, 19:48 Ik moest naar hun website, dat inloggen en dan de vragen invullen.. Verder niks geks..
Maar misschien ligt dat aan de cursus?
Zou kunnen, ik moet ook een webcam voor ID controle en microfoon.
Ik zie het allemaal wel, duurt nog een jaar voor ik zo ver ben. Jij kan vast beginnen aan iets leuks! Heel veel plezier en succes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door