Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Monique
#3413220
Via een site kwam ik olijfhout of koffiehout tegen als knauw ding voor honden.....nooit van gehoord. Iemand van jullie hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3413281
Hier nu de 3e koffieboomwortel, as we speak lekker op aan het kauwen. Paar keer per dag pakt Frenkie dat ding een aantal minuten. Het splintert niet meer er komen wel “draadjes” af.
De vorige twee waren zo klein op het laatst dat ik ze in de houtkachel heb gegooid.
Wij zijn dus fan!
Door zurca
#3413326
Hier ligt een 'stokkie' koffiehout en een bonk anco wortelhout.
Tous en Ziggy vonden het niets. Pippa daarintegen knaagt op beide.
Het koffiehout krijgt ze echt snippers af maar dat schijnt normaal te zijn. Van het stuk wortelhout krijgt ze niets af, daar schraapt ze met haar tanden over. Komt misschien ook omdat het voor haar een flinke bonk is daar ik dat kocht voor Tous.

Het grappige is, ik kocht het stuk wortelhout voor Tous omdat hij zo graag hout (zelf gevonden) at. Maar het 'speciale hondenhout' moest hij niets van hebben... Pippa eet geen zelf gevonden hout maar zij is wel dan van het 'hondenhout' :biggrin2:
Door miik
#3413357
Hier knagen ze er ook graag op, en gooien en spelen etc etc.... heb er van Lizzy overgenomen omdat daar er niks mee gedaan werd... nou ze zijn nu bijna zo klein dat ik ze weg moet doen. En weer nieuwe... maar ze knagen hier zowieso graag :)
Door Lizzy
#3413451
miik schreef: vr 13 nov 2020, 09:52 Hier knagen ze er ook graag op, en gooien en spelen etc etc.... heb er van Lizzy overgenomen omdat daar er niks mee gedaan werd... nou ze zijn nu bijna zo klein dat ik ze weg moet doen. En weer nieuwe... maar ze knagen hier zowieso graag :)
Oh echt? Leuk om te lezen! Ja, hier vinden ze die wortelhoutdingen dus echt 10 keer niks. Maar koffiehout is wat anders, toch?

Afbeelding

Ik heb er wel naar zitten kijken voor mijn honden. Maar de kans dat ze ook dit weer niks vinden is me te groot.
Door miik
#3413473
Ja het is iets anders. Maar wel zelfde categorie. Als ze die andere niks vinden ben ik bang dat ze deze ook niet enthousiast over zullen zijn....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door