Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#3413043
Hoi,
Ik ben er weer...
Er is veel gebeurt maar zo heel langzaam aan lukt het weer om achter de computer weer mee te doen.
Onze roedel bestaat ondertussen uit 9 (!) Noorse Buhunden. De oudsten zijn 12 en 11 jaar.. en de jongsten 2 jaar

Woon ondertussen samen in het hele hoge noorden van nederland (krijgen nog net geen natte voeten van de waddenzee).

Door PCS lijkt het soms dat ik flink dronken ben qua zinsbouw.. sorry daar alvast voor

Ga eens rustig alles doorlezen wat er hier de afgelopen tijd is gebeurd
Door miik
#3413061
Welkom terug :) Grappig om te lezen dat je je voorstelt met de buhunden.... en dat snap ik... maar
Voor mij blijf jij toch de dame met die prachtige saarlozen hoor !
Trigger en Oya hebben diepe indruk gemaakt toen ! groetjes van Linda
Door millyckk
#3413144
In eerste instantie kon ik je naam niet thuisbrengen maar door de reactie van Miik viel het kwartje: welkom terug (en je hebt zo te lezen nogal wat voor je kiezen gehad :-* )
Door Anne in Zweden
#3413170
Ik moest ook even nadenken bij je nieuwe naam, maar toen ik bij het bekijken van je oude berichten de naam Koekiesranch tegen kwam, viel het kwartje. :D Welkom terug! En wat een prachtige Zweedse forumnaam heb je nu - al zal dat voor jou waarschijnlijk Noors zijn, gezien je honden. :biggrin2:

À propos honden: feauteaus?! >:( :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door