Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3412847
Ach wat ziet ze er leuk en lief en schattig enne..... best ondeugend uit :biggrin2:
Heerlijk vooruitzicht, straks zo'n klein puppenkind in huis! Sterkte ook alvast :biggrin2: :biggrin2: ;)
Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren, een pup na je andere honden met rugzakje.
Wij hebben na onze 2 volwassen buitenlandse honden heel bewust gekozen voor een pup. Nu een hond die met ons mee 'draait' ipv wij met de honden zeg maar. We hebben aan Pippa een heerlijk hondje maar we vonden en vinden het nog steeds, een heel werk zeg... Vooral omdat ik 'de druk' voelde van het goed willen doen. Inmiddels heb ik dat aardig los kunnen laten en dat heeft zeker zijn uitwerking op Pippa gehad.

Ik kijk uit naar meer foto's van je kleine meiske!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3413082
Aaah wat leuk :D
Hadden we hier ook last van van geen foto's kunnen maken. Is nog niet altijd even gemakkelijk :biggrin2:

En.. geniet nog van je weekje rust!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3413228
Aaaaah, wat een droppie!! :smitten: :smitten:
En ik zou vast maar wat wilgentakjes bij de dierenwinkel kopen als ik dat zo zie... ::) ;D
Door Lida. S
#3413312
Wat duurt het wachten lang. De mand staat al klaar, gevuld met nieuwe knuffels. De vriezer is gevuld. Nieuwe halsband gekocht, want zo'n klein maatje heb ik niet. Accu's van camera en filmtoestel zijn opgeladen. De reisbench staat in de auto. Nog 10 dagen
Door Lizzy
#3413313
Lida. S schreef: do 12 nov 2020, 16:30 Wat duurt het wachten lang. De mand staat al klaar, gevuld met nieuwe knuffels. De vriezer is gevuld. Nieuwe halsband gekocht, want zo'n klein maatje heb ik niet. Accu's van camera en filmtoestel zijn opgeladen. De reisbench staat in de auto. Nog 10 dagen
Het grote aftellen is begonnen :biggrin2:
Door smulpaap
#3413321
Lida. S schreef: do 12 nov 2020, 16:30 Wat duurt het wachten lang. De mand staat al klaar, gevuld met nieuwe knuffels. De vriezer is gevuld. Nieuwe halsband gekocht, want zo'n klein maatje heb ik niet. Accu's van camera en filmtoestel zijn opgeladen. De reisbench staat in de auto. Nog 10 dagen
;D ;D ;D ;D sterkte :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door