Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3412672
DSC05495.jpeg
DSC05495.jpeg (5.8 MiB) 1551 keer bekeken
Mijn roedel is in de loop der jaren aardig uitgedund. Momenteel heb ik nog maar 3 honden. Shandy (bouvier 9 jaar), Casca (odh 10 jaar) en Joepie (JR 10 jaar).
Maar over drie weken komt dit monster de roedel versterken. Goede foto’s heb ik nog niet, want ze bleef geen seconde stil staan.
DSC05477.jpeg
DSC05477.jpeg (5.17 MiB) 1551 keer bekeken
Door Lizzy
#3412675
Ohw wat een droppie :smitten:

Wat leuk joh, een puppy erbij, gefeliciteerd :-*

Is het monster nog van een bepaald ras?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3412693
Oooooh wat een droppie! Dat zal een hele frisse wind door je roedel gaan geven. En na alle keren afscheid, weer nieuwe vreugde.
Door Lida. S
#3412698
Het is voor mij de eerste keer dat ik een echt puppy krijg. Ik heb veel honden gehad, maar het waren altijd 'afdankertjes'. Niet dat ik ze daarom minder lief of leuk vond, maar Chica wordt echt MIJN hondje. . Het is alleen jammer dat ze nu brokken krijgt bij de fokker, maar verder is het geen hond met een 'rugzakje' .
Door MillyMol
#3412700
Lida. S schreef: wo 04 nov 2020, 17:17 Het is voor mij de eerste keer dat ik een echt puppy krijg. Ik heb veel honden gehad, maar het waren altijd 'afdankertjes'. Niet dat ik ze daarom minder lief of leuk vond, maar Chica wordt echt MIJN hondje. . Het is alleen jammer dat ze nu brokken krijgt bij de fokker, maar verder is het geen hond met een 'rugzakje' .
Nog drie weken brokken en dan kun je lekker omschakelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door