Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3408949
Siberienne schreef: za 15 aug 2020, 11:09 Ik kan gewoon nog niet bevatten dat dit onze ochtend rondes worden

C6FF6FFD-52FD-4189-82FE-397338C3E881.jpeg
Prachtig mooi ! Dat is een feestje om daar de ronde te wandelen :D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3408964
Siberienne schreef: za 15 aug 2020, 11:09 Ik kan gewoon nog niet bevatten dat dit onze ochtend rondes worden

C6FF6FFD-52FD-4189-82FE-397338C3E881.jpeg

Owwww.....en stel je voor als er straks sneeuw en ijs is :D

Toch een heel stuk beter om dit in de buurt te hebben ipv je ex-buurvrouw.....daar kan je nu hopelijk om lachen om die ellende die jullie achter jullie hebben kunnen laten ;)
Door Siberienne
#3408975
Ina schreef: za 15 aug 2020, 20:59 Owwww.....en stel je voor als er straks sneeuw en ijs is :D

Toch een heel stuk beter om dit in de buurt te hebben ipv je ex-buurvrouw.....daar kan je nu hopelijk om lachen om die ellende die jullie achter jullie hebben kunnen laten ;)
Ja die missen we als kiespijn. Ook enorm verschil in hoe het voelt; deze wijk voelt prettig om te wonen. Echt zo anders. Maar ja dit uitzicht is ook niet beroerd..
35B655D4-A2DF-4037-95C7-173E9F046CEF.jpeg
35B655D4-A2DF-4037-95C7-173E9F046CEF.jpeg (6.27 MiB) 1496 keer bekeken
Door Tanna
#3408976
Siberienne schreef: zo 16 aug 2020, 12:02 Ja die missen we als kiespijn. Ook enorm verschil in hoe het voelt; deze wijk voelt prettig om te wonen. Echt zo anders. Maar ja dit uitzicht is ook niet beroerd..

35B655D4-A2DF-4037-95C7-173E9F046CEF.jpeg
Oh, dat is heerlijk!!!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3408979
Siberienne schreef: zo 16 aug 2020, 12:02 Ja die missen we als kiespijn. Ook enorm verschil in hoe het voelt; deze wijk voelt prettig om te wonen. Echt zo anders. Maar ja dit uitzicht is ook niet beroerd..

35B655D4-A2DF-4037-95C7-173E9F046CEF.jpeg

Zo gaaf.....maar serieus, heb je daar ook kans op beren/elanden etc. in je achtertuin?
Of wonen jullie 'te geciviliseerd' voor kans op onverwachtse bezoekers
Door Siberienne
#3408980
Ina schreef: zo 16 aug 2020, 12:20 Zo gaaf.....maar serieus, heb je daar ook kans op beren/elanden etc. in je achtertuin?
Of wonen jullie 'te geciviliseerd' voor kans op onverwachtse bezoekers
Beren zeker niet, hertjes wel en heel af en toe schijnt er een eland te zijn geweest. Maar wij wonen eigenlijk in best een druk stedelijk gebied nu, hemelsbreed ook niet ver van de snelweg. Deze wijk ligt alleen heerlijk rustig in het groen. Echt boffen.

Tot nu toe hebben we aan wild alleen een eekhoorn, eendjes en diverse andere vogels gezien. En dan de Noorse boskat - maar die woont bij de buren :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3408985
Siberienne schreef: zo 16 aug 2020, 12:24 Beren zeker niet, hertjes wel en heel af en toe schijnt er een eland te zijn geweest. Maar wij wonen eigenlijk in best een druk stedelijk gebied nu, hemelsbreed ook niet ver van de snelweg. Deze wijk ligt alleen heerlijk rustig in het groen. Echt boffen.

Tot nu toe hebben we aan wild alleen een eekhoorn, eendjes en diverse andere vogels gezien. En dan de Noorse boskat - maar die woont bij de buren :biggrin2:

De buurpoes klinkt als een stoere versie van onze huiskat....daar zou ons drakenmeisje waarschijnlijk nog wel afstand van houden als die zich nog groter maakt als dat ze al zijn ;)
Maar eekhoorntjes ::) .... als die in de bossage achter jullie tuin schuilen zou voor ons het hekje niet hoog genoeg zijn....kan Shadow los in de tuin of ligt hij aan een lijntje?
Door wenchew
#3408988
Wat een prachtige plek :D

Een vriend van ons woont ook in Noorwegen, in Bergen om precies te zijn, prachtig mooi aan een fjord, halverwege de berg, maar die ziet dit mooi gewoon niet meer (na een jaar al niet meer ::) )

Nog even en ik ga ook overwegen om die kant op te verhuizen :p
(ware het niet dat ik een absolute hekel heb aan (rijden in de ) sneeuw, ik slecht tegen de korte dagen in het najaar kan wat daar versterkt wordt.. Maar deze uitzichten en wandelrondjes :D :D :D
Door Siberienne
#3408993
Ina schreef: zo 16 aug 2020, 13:54 De buurpoes klinkt als een stoere versie van onze huiskat....daar zou ons drakenmeisje waarschijnlijk nog wel afstand van houden als die zich nog groter maakt als dat ze al zijn ;)
Maar eekhoorntjes ::) .... als die in de bossage achter jullie tuin schuilen zou voor ons het hekje niet hoog genoeg zijn....kan Shadow los in de tuin of ligt hij aan een lijntje?
Hij ligt aan een lijn. Anders zit hij ook zo bij de buren achter de kat aan denk ik hoor. We hebben een ‘stake-out’ = staalkabel waar ze op vakantie ook altijd aan lagen. En ik denk dat we iets gaan maken met een lijn met een zijkabel die er overheen schuift als het ware zodat hij iets meer ruimte heeft. En ach, na bijna 3 uur wandelen vanmorgen ligt hij heerlijk te slapen
Door Anne in Zweden
#3409000
Wat een geweldig stekje! Heerlijk, zo omringd door het groen! Ik ben helemaal jaloers, krijg weer helemaal de verhuiskriebels. Zo leuk altijd, de nieuwe omgeving leren kennen, de aanbod in de lokale winkels ontdekken, nieuwe levensmiddelen uitproberen, zo spannend allemaal!

Fijn dat jullie zo'n lekker stekkie hebben gevonden, een knus plekje waar je je thuis voelt is zo belangrijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door