Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3404854
Helaas is het probleem niet verholpen en gaat de zoektocht naar de oorzaak weer verder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3404856
hannabelgje schreef: do 11 jun 2020, 20:12 Helaas is het probleem niet verholpen en gaat de zoektocht naar de oorzaak weer verder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
O, dat is minder natuurlijk. Kan dat al zo snel worden vastgesteld, dat het probleem niet verholpen is? Hopelijk vinden ze het binnenkort alsnog.
Door hannabelgje
#3404861
Anne in Zweden schreef: O, dat is minder natuurlijk. Kan dat al zo snel worden vastgesteld, dat het probleem niet verholpen is? Hopelijk vinden ze het binnenkort alsnog.
Ja ze kijken naar het hart enzo en kunnen dan ook afwijkingen/problemen zien en vaak ook meteen verhelpen. Maar nu dus niet. Nu moet hij een aantal dagen een hartkastje om om te kijken wat er precies gebeurt met het hartritme als het niet goed gaat. Ze hopen dat daar dan iets uitkomt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door - pien -
#3404864
hannabelgje schreef: do 11 jun 2020, 22:08 Ja ze kijken naar het hart enzo en kunnen dan ook afwijkingen/problemen zien en vaak ook meteen verhelpen. Maar nu dus niet. Nu moet hij een aantal dagen een hartkastje om om te kijken wat er precies gebeurt met het hartritme als het niet goed gaat. Ze hopen dat daar dan iets uitkomt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verdorie! Dat is een tegenvaller :-\
Ik duim verder :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3404869
Zie dit topic nu pas.
Jammer dat het met de ingreep gisteren niet verholpen is.
Ik ga alsnog mee duimen, dat het snel gevonden wordt en verholpen kan worden!
Gebruikersavatar
Door cath
#3404896
Is het de eerste keer dat hij geopereerd werd?
Is waarschijnlijk ablatie?
Bij mijn man hebben ze dit ook gedaan omdat hij hartritmestoornissen had.
Er werd wel gezegd dat het heel dikwijls een tweede keer moet gedaan worden.
Het was idd zo dat het niet in orde was na de eerste operatie, hij heeft dan ook met
zo'n kastje rondgelopen.
Hij is dan nog een tweede keer geopereerd en met succes !
Ik hoop dat het bij je broer ook snel goedkomt!!
Door hannabelgje
#3404897
Hij heeft een electro-fysisch onderzoek gehad. Daar is geen echte oorzaak uitgekomen van het probleem. Hij heeft hartritme storingen. Ook heeft hij mri scan, echo's enzo gehad.
Ze hebben wel gezegd dat het niet levensbedreigend is maarja handig is het ook niet. Hij mag eigenlijk niet sporten en niet werken maarja, beetje veel workoholic en eigenwijs dus gaat hij toch een aantal uren per dag werken, waar hij afgelopen week dan ook 2x niet goed is geworden en opgehaald moest worden. Hij gaat ook gezellig op de fiets naar zijn werk


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door cath
#3404922
Hij moet toch vooral voorzichtig zijn.
Met de fiets is niet zo'n goed idee.... Mijn man mocht na operatie even niet meer met de fiets.
Hele aanpassing, want is ook sportief.. 32km fietsen met dag naar werk, met gewone fiets ;)
Hopelijk vinden ze snel waar het probleem juist zit.
Ik duim.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door