Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3404457
Ikzelf gebruik al een hele poos Sonett vloeibaar. Eerst had ik color voor de bonte was en lavendel voor de witte. Met color ben ik gestopt, omdat ik die niet lekker vond ruiken. Sindsdien gebruik ik de lavendel ook voor de bonte was, maar de geur vind ik nog steeds niet lekker.
Kent iemand een ecologisch wasmiddel dat wél lekker ruikt?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3404458
Heb voor de "hete" was (40 of 60) Klok, voor de koude was vloeibaar van Ecover.
Voor de hondenwas gebruik ik Neutral of Albert Heijn Puur omdat die luchtjes me niet prettig lijken voor Scott.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3404459
Het goedkoopste zwart wasmiddel van de supermarkt waar ik op dat moment sta. Omdat ik in een pand woon met een wasserette (dus gedeelde wasmachines) en mensen vaak zo ontzettend teveel wasmiddel erin kwakken, was ik ook heel vaak zonder wasmiddel. ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3404465
Ligt het aan je wasmiddel? Als je een scheutje azijn bij je wasverzachter doet, vind ik dat de geur veel intenser is. Misschien dat je dat eens kan proberen?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door koekje
#3404469
Ik was met ongeparfumeerd wasmiddel (klok, AHPuur, JumboPuur, Neutral). Dat ruikt naar buiten als het buiten is gedroogd, naar kast als het daar te lang in heeft gelegen en als je pech hebt ruikt het naar stinkend wasmachien :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3404470
Fenixjuh schreef: do 04 jun 2020, 18:00 Ligt het aan je wasmiddel? Als je een scheutje azijn bij je wasverzachter doet, vind ik dat de geur veel intenser is. Misschien dat je dat eens kan proberen?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik zou niet weten waar het anders aan zou moeten liggen als aan het wasmiddel. Ik gebruik geen wasverzachter, maar doe in de plaats daarvan altijd een flinke scheut azijn in het wasverzachterbakje.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3404471
pluk schreef: do 04 jun 2020, 16:05 Heb voor de "hete" was (40 of 60) Klok, voor de koude was vloeibaar van Ecover.
Voor de hondenwas gebruik ik Neutral of Albert Heijn Puur omdat die luchtjes me niet prettig lijken voor Scott.
Misschien dat ik ook maar eens Klok ga proberen. Gebruik jij daarvan poeder of vloeibaar?
En ruikt de Ecover lekker fris?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3404473
Doranto schreef: do 04 jun 2020, 18:43 Misschien dat ik ook maar eens Klok ga proberen. Gebruik jij daarvan poeder of vloeibaar?
En ruikt de Ecover lekker fris?
Klok heb ik poeder. Dat ruikt eigenlijk niet of in ieder geval niet zo dat t opvalt. Geen chemisch of bloemig luchtje in ieder geval.
De Ecover color vind ik fris bloemig ruiken, er zit oa appelbloesem in.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3404474
koekje schreef: do 04 jun 2020, 18:21 Ik was met ongeparfumeerd wasmiddel (klok, AHPuur, JumboPuur, Neutral). Dat ruikt naar buiten als het buiten is gedroogd, naar kast als het daar te lang in heeft gelegen en als je pech hebt ruikt het naar stinkend wasmachien :biggrin2:
Het wasmiddel mag van mij ook gerust geurloos zijn, maar met Sonett, ruikt het gewoon niet lekker vind ik.
De witte was gaat wel, maar met name de was die op een lagere temperatuur gewassen wordt vind ik niet lekker ruiken.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3404475
pluk schreef: do 04 jun 2020, 18:52 Klok heb ik poeder. Dat ruikt eigenlijk niet of in ieder geval niet zo dat t opvalt. Geen chemisch of bloemig luchtje in ieder geval.
De Ecover color vind ik fris bloemig ruiken, er zit oa appelbloesem in.
Ik denk dat ik ze allebei maar eens ga proberen dan.
Door Anneloog
#3404481
Heb een tijdje wasnoten gebruikt met een scheutje witte keukenazijn, en niks geen geur. En wel schone was. Nu een tijdje gewoon jumbo huismerk witte was en kleur wasmiddel en soms wasverzachter en soms azijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door