Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3404251
Ik ga dus ook liever niet meer terug naar een gewone Wintendo computer. Voor sommige zaken kan ik niet anders, maar de dagelijkse dingen doe ik lekker op mijn Chromebook. En dan heb ik ook nog de versie met touchscreen, die je als tablet kunt gebruiken. Dan is hij trouwens wel een beetje zwaar...

En tja... de accuduur hè... Daar legt elke laptop het tegen af!
Door hannabelgje
#3404252
Ronald schreef:Ik ga dus ook liever niet meer terug naar een gewone Wintendo computer. Voor sommige zaken kan ik niet anders, maar de dagelijkse dingen doe ik lekker op mijn Chromebook. En dan heb ik ook nog de versie met touchscreen, die je als tablet kunt gebruiken. Dan is hij trouwens wel een beetje zwaar...

En tja... de accuduur hè... Daar legt elke laptop het tegen af!
Ik heb inderdaad een touchscreen. Dat is echt ideaal. 11 inch is als tablet goed te doen hoor.
Ik vind het fijn om niet meer afhankelijk te zijn van Windows en geen gezeik meer met dure virussoftware.
Gisteren boeken gedownload en op mijn ereader gezet. Ook dat werkt allemaal prima. En de accuduur is fantastisch inderdaad, maar mijn dell laptop van mijn werk heeft ook een geweldige accuduur maar dan mag ook wel voor dat geld. Helaas heb ik voor een privé laptop geen dell centjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door - pien -
#3404253
hannabelgje schreef: zo 31 mei 2020, 10:52 Ik heb inderdaad een touchscreen. Dat is echt ideaal. 11 inch is als tablet goed te doen hoor.
Ik vind het fijn om niet meer afhankelijk te zijn van Windows en geen gezeik meer met dure virussoftware.
Gisteren boeken gedownload en op mijn ereader gezet. Ook dat werkt allemaal prima. En de accuduur is fantastisch inderdaad, maar mijn dell laptop van mijn werk heeft ook een geweldige accuduur maar dan mag ook wel voor dat geld. Helaas heb ik voor een privé laptop geen dell centjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
'Niet nodig' zegt mijn meneer die systeembeheerder is. De geïnstalleerde (extra) virusscanner deinstalleren en de ingebouwde gebruiken. 'Hij heeft 'm zelluf ook' dus die is echt voldoende. Vroegah had je wel een aparte nodig maar sinds Windows 7 is de 'ingebouwde' gewoon goed!
Door eelke
#3404281
hannabelgje schreef:Ik heb de Lenovo 340 besteld in 11 inch. Ik gebruik em voornamelijk op de bank dus een mooi klein formaat gekozen.
Ik ben ook heel benieuwd hoe die gaat bevallen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dan hebben we denk ik ongeveer eenzelfde? De mijne is blijkbaar ook 11 inch. Vind ik ook een erg fijn formaat inderdaad, prima voor op de bank. Ik heb m bijna nooit in tabletmodus eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3404285
eelke schreef:Dan hebben we denk ik ongeveer eenzelfde? De mijne is blijkbaar ook 11 inch. Vind ik ook een erg fijn formaat inderdaad, prima voor op de bank. Ik heb m bijna nooit in tabletmodus eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
Ja dit is de opvolger van de jouwe. Ik ben er tot nu toe erg blij mee. Werkt super makkelijk. Minder geklooi met mousepad op de bank door het touchscreen. En super betaalbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kallista
#3404313
Ik ben al jaren tevreden gebruiker van een Lenovo Chromebook.
Vroeger altijd Toshiba gehad, maar de Lenovo kost maar de helft, en ik vind het fijner werken ook, veel sneller ;)

Ook het thuiswerken gaat prima!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door