Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3403952
Ik gebruik altijd boterhamzakjes. Los uit een doosje. Stop er gewoon enkele in mijn zak. Ik maak ze wel eerst open voor vertrek anders heb ik er onderweg ruzie mee. Die zakjes zijn het goedkoopst. En verder gaan de lege broodzakken mee voor hergebruik.
Door *Marieke*
#3403991
Ik heb de Earth rated poepzakjes. Zijn niet goedkoop. Maar ik was het zat met eindeloos zakjes die niet afscheuren of gedoe met open maken. Deze zijn stevig, scheuren goed en makkelijk van de rol af en gaan makkelijk open. Geen andere meer. Heb ook een hekel aan zakjes met handvaten...
Door tt-tjes
#3404090
Ik heb de poepzakjes van de action. Niet op rol maar ik heb een houdertje aan de riem hangen waar ik ze in doe. Ik vouw ze nog een x dubbel en doe ze in de houder. Ze zijn stevig, goed open te maken en er zit een geurtje aan. de tijd die ik nodig heb om een een zakje af te scheuren is net zoveel als het ritsje open maken.
Door eelke
#3404095
tt-tjes schreef: wo 27 mei 2020, 07:37 Ik heb de poepzakjes van de action. Niet op rol maar ik heb een houdertje aan de riem hangen waar ik ze in doe. Ik vouw ze nog een x dubbel en doe ze in de houder. Ze zijn stevig, goed open te maken en er zit een geurtje aan. de tijd die ik nodig heb om een een zakje af te scheuren is net zoveel als het ritsje open maken.
Ik gebruik dan weer de luierzakjes van de action, nog wat dunner, en ook gewoon stevig. En veel meer in dezelfde doos.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door