Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3426207
eelke schreef:Ik ben benieuwd! Welke had jij nou?

Ik mocht vanmorgen de 2e AZ. Voel me nu vooral moe en een beetje hoofdpijnig. De 2e AZ schijnt gelukkig wel mee te vallen.

De prikvrouw was flauw en kortaf. Ik stapte t hokje binnen, zegt ze; geboren. Ik zeg, ja, klopt! Vond ze niet leuk.
Moderna.

En ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik was me helemaal stuk gelachen als iemand dat zou zeggen.
Hopelijk valt het mee. Ik heb tot nu toe niks. Wilde zeggen een koude hand maar poes heeft op andere hand gelegen :biggrin2:
#3426218
Zoooo, prik 2 zit erin. Gister om 16u.
Gister eigenlijk weinig last maar nu ben ik mn bed maar uit gegaan want ALLES doet me zeer. Mn huid (aanraakpijn), spierpijn, hoofdpijn en armspier is stijf. Heb mezelf maar gemarineerd in pijnstillers, ik was immers net daarvan af omdat mn schouders wat beter gaan :biggrin2: :biggrin2:
Ik denk dan maar, corona is erger en morgen is het waarschijnlijk over.
#3426223
Cathelijn schreef: di 18 mei 2021, 07:35 Joepie, ze zijn al bij 1965, nog 10 geboortejaren te gaan...
Er is een uitbraak geweest onder productiecollega's en dan knijp ik hem toch wel even. Het zal me toch niet gebeuren dat ik nu nog corona krijg.
Ja, het tempo begint er nu goed in te komen lijkt het. Als ze inderdaad opschalen naar 2 miljoen prikken/dag dan zou je zomaar over 2-3 weken aan de beurt kunnen zijn. :)
Nog even volhouden!
#3426225
src_esther schreef: ma 17 mei 2021, 19:23 En ook ik vind 'm grappig!
Hopelijk valt die 2de van AZ mee.

Mijn lief heeft een aantal weken (ca. 3) ook AZ gehad en is nog altijd niet de oude... Komende tijd krijgt hij meerdere onderzoeken. Ik was al tegen. Ik vond eerder ik (onder 50) AZ dan hij. En ik vind het dus echt zwaar Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dat mijn voorgevoel klopt.
Jeetje Esther, ik hoop dat ie toch weer snel hersteld . Sterkte !
#3426226
sam28 schreef: di 18 mei 2021, 06:54 Zoooo, prik 2 zit erin. Gister om 16u.
Gister eigenlijk weinig last maar nu ben ik mn bed maar uit gegaan want ALLES doet me zeer. Mn huid (aanraakpijn), spierpijn, hoofdpijn en armspier is stijf. Heb mezelf maar gemarineerd in pijnstillers, ik was immers net daarvan af omdat mn schouders wat beter gaan :biggrin2: :biggrin2:
Ik denk dan maar, corona is erger en morgen is het waarschijnlijk over.
Sterkte Sam , hopelijk weer snel opgeknapt
#3426275
Toch ook niet echt fan van AZ prik 2. MOE! Maandagochtend gekregen, smiddags al in slaap gevallen. En dat steeds maar opnieuw, tot gisteren eind van de middag de mist weer uit mijn hoofd weg trok. Heel vaag. Verder ook wat hoofdpijn, beetje misselijk, weer een beetje ruzie met mijn temperatuur (snel zweterig). Maar gelukkig niet de hoge koorts van de eerste keer.

Blijft toch heel raar om te ervaren dat het dan ook zo ineens weer over is. Vandaag weer aan het werk.
#3426279
eelke schreef: wo 19 mei 2021, 07:24 Toch ook niet echt fan van AZ prik 2. MOE! Maandagochtend gekregen, smiddags al in slaap gevallen. En dat steeds maar opnieuw, tot gisteren eind van de middag de mist weer uit mijn hoofd weg trok. Heel vaag. Verder ook wat hoofdpijn, beetje misselijk, weer een beetje ruzie met mijn temperatuur (snel zweterig). Maar gelukkig niet de hoge koorts van de eerste keer.

Blijft toch heel raar om te ervaren dat het dan ook zo ineens weer over is. Vandaag weer aan het werk.
Ja dat had ik ook: moe. 's Middags geslapen en ook nog een lange nacht. Daarna was het wel over, op een iets gevoelige prikplek na.
Collega die na AZ1 alleen moe was, kreeg na de 2e flinke koorts.
#3426280
Fijn dat je het gehad hebt Eelke!

Snel zweterig had ik ook van prik 2 moderna. Heb heel wat af gezweet gister. Ook vaag misselijk, slapjes. Nog wel, en nu ook wat aan het niezen. Heb ook maar een allergiepil genomen, ben ook wat hooikoortserig met al die pollen. Heb idd ook als een blok geslapen vannacht ondanks een hele expliciete en heftige les over kindermishandeling waar ik flink vanaf lag gistermiddag/avond.
Hopelijk gaat het vandaag ook weer over.

Collega appte dat ze strontziek is van prik 2.. Koorts, spier en hoofdpijn. Kan haar bed amper uit. Dan heb ik een gelukje zo!
#3426287
Beterschap, hopelijk knappen jullie snel weer op!

Hier de papierenzooi uitgezocht en laten invullen voor ML (huidige priogroep). Best knap hoor alles in het Duits :P Stap 1 overwonnen. Nu stap 2: afspraak krijgen: FAIL.
Dat kan dus gewoon niet, ze zijn vergeven en weten niet wanneer ze nieuwe kunnen plannen want ze weten bij god niet hoeveel vaccinaties ze nog gaan krijgen. Zowel bij de centra als bij de huisarts.
:???: :???: :???:
En over dikke 2 weken mag iedereen zich melden die wil vanaf 16 jaar......... :-X Huisartsen waarschuwen nu al dat mensen al grimmig zijn.
Ja logisch gevolg he: opeens was er hier besloten dat gevaccineerden van alles meer mogen dan ongevaccineerden ::) Denk ook dat ze het daarom opengooien, kijk maar je kunt toch een vaccinatie krijgen (ja theoretisch dus want zelfs met een prio papiertje lukt het niet )
Ik vind het wel een vreselijk walgelijk beleid moet ik zeggen.
#3426294
Gisteren Pfizer gehad, eigenlijk niets gemerkt alleen werd ik tegen een uurtje of vier ontzettend moe. Om half negen naar bed gegaan, een diazepammetje erin gepropt en tot vanmorgen 8 uur geslapen en goed uitgerust opgestaan. Mijn arm doet altijd pijn, dus daar merk ik weinig extra aan. Dus ja, uiteindelijk heb ik de vaccinatie toch genomen.

Ik belde gisterochtend op toen ik had gelezen dat mijn bouwjaar ook mocht afspreken en ik kon binnen een uur komen. Dat was maar goed, want ik wist tot het moment van bellen nog niet zeker of ik het zou doen.... ::) :biggrin2:
#3426385
Vlag mag uit....de grootste prik-o-foob heeft vandaag zijn eerst shot gekregen :groupwave2:

Om half 12 geprikt en krijgt nu een beetje last van zijn arm, maar verder nergens last van gehad.....het prikje deed zelfs geen pijn ;D
Nu even kijken hoe het verder verloopt, maar hij is zelf erg positief.

Ik was mee (voor het geval dat) en vond het opvallend druk, had ik niet verwacht....en vooral erg veel jonge mensen.

Zaterdag het kind voor zijn eerste prik.....en dan wachten op mijn beurt.
Vandaag is '66 opgeroepen, dus misschien morgen of overmorgen voor mij eindelijk de mogelijkheid om me te melden.
#3426394
Fijn dat er schot in zit Ina!
Ina schreef: do 20 mei 2021, 22:08
Vandaag is '66 opgeroepen, dus misschien morgen of overmorgen voor mij eindelijk de mogelijkheid om me te melden.
Dat van '66 Is alleen nog een gevalletje "computer says NO" :???: , online weten ze dat nog niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door