Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3425165
smulpaap schreef: di 27 apr 2021, 13:26 Mijn vriend heeft zondagmiddag de A Z gehad . Hij werd zondagavond beroerd
En gisteren ook nog flink beroerd
Gehele dag geslapen , hij zei het is alsof ik binnen een dag 20 jaar ouder ben geworden
Vandaag voelt ie zich alweer veel beter

Echt volledig brak , gehele lijf deed pijn
Een rare maag en doodmoe was ie
Yep, sounds about right. ::)

Hopelijk voelt ie zich snel beter.
Ik voelde me 2 dagen later ook wel beter dan de dag ervoor maar echt weer volledig OK, duurde toch een week...
#3425181
Lizzy schreef: zo 25 apr 2021, 12:02 Dat is wel snel ja, medio juni. Leo heeft 3 weken geleden zijn enting gekregen en krijgt de 2de pas op 22 juni. Waarom krijgt jou Leo Pfizer?
Ik ben van lichting ‘56 en die krijgt AZ via de huisarts. Mijn Leo is van ‘54 en krijgt Pfizer via de GGD. Ik zie de logica er niet zo in, maar dat is het vaccinatieschema. Ik ben al lang blij dat wij straks beiden gevaccineerd zijn. Ook al vond ik het geen genoegen, vandaag nog steeds wat hoofdpijn.
Hoe zit het bij jullie Lizzy met vaccinaties?
#3425183
Doranto schreef: di 27 apr 2021, 13:47 Toch typisch hè dat iedereen zo anders reageert.
Ml. heeft er helemaal niets van gemerkt.
Ik hoop niet dat dat wil zeggen dat het bij hem helemaal niet is aangeslagen en hij nu niet beschermt is :-\
Nee hoor, er zijn meer mensen zonder dan met bijwerkingen ;) al zou je het bijna vergeten ...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door