Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3405095
Wat ik heb begrepen is dat er ook naar andere partijen voor een vaccin wordt gekeken, dus niet alles wordt op 1 partij gezet.
En ze willen het risico niet lopen dat Nederland straks niks heeft. En dan zou iedereen gaan klagen waarom ze niet eerder in actie waren gekomen.
#3405097
Cathelijn schreef: di 16 jun 2020, 11:32 Wat ik heb begrepen is dat er ook naar andere partijen voor een vaccin wordt gekeken, dus niet alles wordt op 1 partij gezet.
En ze willen het risico niet lopen dat Nederland straks niks heeft. En dan zou iedereen gaan klagen waarom ze niet eerder in actie waren gekomen.
Zo had ik het ook begrepen.
#3405114
Doranto schreef: za 13 jun 2020, 08:34 Kun je die redenatie uitleggen, waarom je het daarom niet wil?
Ja aangezien men nog niet genoeg weet over het virus en men nu nog in experimentfase is. Dat ondanks dat er harder aan gewerkt wordt niet wil zeggen dat het vaccin daadwerkelijk binnen korte termijn zo klaar is dat men met zekerheid kan zeggen dat dit daadwerkelijk effectief genoeg is. Ik wil mij niet als proefkonijn opofferen. Want dat gaat met de eerste golf vaccinaties gebeuren. Dat is wat mijn onderbuik gevoel zegt. Hoef ik echt geen antivax websites voor te bezoeken. Gewoon even nadenken .. ook hoe de overheden, zogenaamd samenwerken om een vaccin te werken.. Er is een gigantische machtstrijd gaande onder de regeringen. Men zet elkaar onder extreme druk. Vanwege het machtspelletje is er een race gaande wie het eerste een vaccin kan leveren. Diegene heeft dan de monopoliepositie. Dat zit me allemaal niet lekker. Dus ik wacht heel rustig af. Tot die tijd blijf ik gewoon relax en begeef me niet in drukke omgevingen. Dat is mijn eigen bescherming.
#3405140
Ik heb anders gestemd. Het moet waarschijnlijk niet zijn.

Ik behoor eigenlijk wel bij de risicogroep met de doorbloedingsproblemen die ik heb,maar een vaccin dat zo even snel in elkaar geflanst wordt,waar zoveel druk achter staat... Ik heb geen vertrouwen in de veiligheid daarvan. En ik ben trouwens helemaal niet antivax in het algemeen.

Maar,je weet maar nooit. Zeer waarschijnlijk niet is niet hetzelfde als zeker niet. Het kan prima zijn dat ik wel overtuigd raak van de veiligheid en als dat dan ook nog eens een sluitend en eenmalig vaccin is zal ik het wel overwegen.
#3405144
Ik moet wel zeggen, ze hebben mogelijk weer een doorbraak gevonden qua medicijn. Ik heb liever een medicijn dat er voor zorgt dat ik niet aan de verkeerde kant van het gras kom te liggen dan een vaccin :-\ . En soms ben ik wel zo wantrouwend dat ik denk "als er een potentieel goed vaccin is, dan houdt de ontwikkeling van een medicijn op". Misschien slecht, maar da's wat ik denk. Toch omdat ik ook wel denk dat er allerlei belangen mee spelen :-\
#3405146
mensen ga maar eens kijken op NWO.com. Plaatje van het overzicht heb ik hier bijgevoegd, en ja het is allemaal echt. Onder elk Complot zit nog weer een link met een hele uitwerking. Het plan is in minimaal 50 jaar opgezet.
Hitler is niet overleden na de WO2, hij heeft geleefd tot 16 april 1992 en hij heeft Drie dochters, angela Merkel, Theresa May en een Lithische Min. President, zal de naam straks plaatsen en kleinzoon Barack Obama.. Je kan alles nazoeken!

mooie zoekwoorden zijn ID2020, en ID4D

Daar staat het hele plan wat ze gaan doen. En ja Covid staat er ook bij.
Ik dacht altijd dat jullie zo wakker waren met al het vers voeren aan de honden, omdat brokken giftig waren en omdat antivlooienmiddelen giftig waren. Nou mensen er is veel meer aan de hand.
Bijlagen
BIGPLANN.jpg
BIGPLANN.jpg (150 KiB) 1969 keer bekeken
#3405147
https://niburu.co/het-complot/15233-de- ... in-aankoop

Zoek ook maar eens op het bedrijf die het gaat leveren. Dit is allemaal echt. Er zijn 150 aangiftes gedaan tegen de regering! Allemaal plaatselijk bij Politiebureaus. Ga ook maar eens googlen op Wouter Raatgever, hij heeft als eerste aangifte gedaan.

Nog 1 link (toegevoegd)
https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/patent/US2006257852
Covid 19 heeft een patent gekregen in 2012, in 2018 is het vaccin gepatenteerd en in 2019 november is het goedgekeurd. Dus de uitbraak was ... precies even later
#3405149
Hoe reageer je op dit soort pertinente onzin....
Niet, heeft toch geen zin als iemand zo overduidelijk niet in wetenschap geïnteresseerd is.
1 ding: dat patent gaat over de SARS variant uit 2003. Staat er duidelijk bij. Lezen is blijkbaar moeilijk.

Tip: volgende keer aluminiumfolie hamsteren.
#3405156
charmed schreef: di 16 jun 2020, 19:46 https://niburu.co/het-complot/15233-de- ... in-aankoop

Zoek ook maar eens op het bedrijf die het gaat leveren. Dit is allemaal echt. Er zijn 150 aangiftes gedaan tegen de regering! Allemaal plaatselijk bij Politiebureaus. Ga ook maar eens googlen op Wouter Raatgever, hij heeft als eerste aangifte gedaan.

Nog 1 link (toegevoegd)
https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/patent/US2006257852
Covid 19 heeft een patent gekregen in 2012, in 2018 is het vaccin gepatenteerd en in 2019 november is het goedgekeurd. Dus de uitbraak was ... precies even later
Volgens mij zit je gewoon de boel op te juinen maar ik ben ook wel benieuwd of je je eigen links nou ook nog leest.

De link die je post gaat namelijk over een patent uit 2006 dat betrekking heeft op SARS. En SARS is het virus uit de uitbraak van 2003. Ik geef toe, het is verwarrend dat dit huidige virus SARS CoV2 heet en die namen lijken op elkaar. Maar het is toch echt geen COVID19. COVID19 is het ziekte beeld dat past bij SARS CoV2 en niet bij SARS uit 2003.

En je post boven deze hoort inderdaad weer in het humor topic thuis. Dank voor de schaterlach :biggrin2: :biggrin2:
#3405157
charmed schreef: di 16 jun 2020, 19:38 Hitler is niet overleden na de WO2, hij heeft geleefd tot 16 april 1992 en hij heeft Drie dochters, angela Merkel, Theresa May en een Lithische Min. President, zal de naam straks plaatsen en kleinzoon Barack Obama.. Je kan alles nazoeken!
Ik ben vooral mijn kin aan het zoeken :???:
#3405158
Lizzy schreef: di 16 jun 2020, 19:22 Ik moet wel zeggen, ze hebben mogelijk weer een doorbraak gevonden qua medicijn. Ik heb liever een medicijn dat er voor zorgt dat ik niet aan de verkeerde kant van het gras kom te liggen dan een vaccin :-\ . En soms ben ik wel zo wantrouwend dat ik denk "als er een potentieel goed vaccin is, dan houdt de ontwikkeling van een medicijn op". Misschien slecht, maar da's wat ik denk. Toch omdat ik ook wel denk dat er allerlei belangen mee spelen :-\
Ik heb toch echt liever een vaccin eigenlijk. Omdat we met een vaccin verspreiding kunnen stoppen. En een geneesmiddel eigenlijk pas ingezet wordt als je al ziek bent. En dan heb je denk ik toch meer risico op restschade.

Daarbij, als je kijkt in landen als India of Afrika waar het zorgsysteem veel minder goed ontwikkeld is, kan je met een vaccin meer levens redden dan met behandeling simpelweg omdat vaccinatie campagnes wel te regelen zijn maar een gezondheidsstructuur opzetten en zorgen dat mensen de juiste diagnose krijgen en behandeld worden daar totaal niet haalbaar gaat zijn op korte termijn.

En zolang er overal brandhaarden zijn, komen we nooit van dit virus af.

Daarbij, deze doorbraak die nu weer genoemd wordt, dat zijn antistoffen en dat is net zoiets als een passieve vaccinatie. Volgens mij is er nog geen enkele ziekte waar dit een effectieve strategie is gebleken. We doen het incidenteel bij waterpokken en tetanus maar verder? Oh ja, hepatitis A had je een passief vaccin. Dan spoot je antistoffen in en was je een poosje beschermd. Kreeg je voor de vakantie een prik als je naar een risico gebied ging. Ik denk dat dit niet snel een breed inzetbaar iets wordt.
#3405162
Siberienne schreef: di 16 jun 2020, 20:59 Ik heb toch echt liever een vaccin eigenlijk. Omdat we met een vaccin verspreiding kunnen stoppen. En een geneesmiddel eigenlijk pas ingezet wordt als je al ziek bent. En dan heb je denk ik toch meer risico op restschade.

Daarbij, als je kijkt in landen als India of Afrika waar het zorgsysteem veel minder goed ontwikkeld is, kan je met een vaccin meer levens redden dan met behandeling simpelweg omdat vaccinatie campagnes wel te regelen zijn maar een gezondheidsstructuur opzetten en zorgen dat mensen de juiste diagnose krijgen en behandeld worden daar totaal niet haalbaar gaat zijn op korte termijn.

En zolang er overal brandhaarden zijn, komen we nooit van dit virus af.

Daarbij, deze doorbraak die nu weer genoemd wordt, dat zijn antistoffen en dat is net zoiets als een passieve vaccinatie. Volgens mij is er nog geen enkele ziekte waar dit een effectieve strategie is gebleken. We doen het incidenteel bij waterpokken en tetanus maar verder? Oh ja, hepatitis A had je een passief vaccin. Dan spoot je antistoffen in en was je een poosje beschermd. Kreeg je voor de vakantie een prik als je naar een risico gebied ging. Ik denk dat dit niet snel een breed inzetbaar iets wordt.
Ja, ik begrijp wat je schrijft. Mijn opmerking boven was ook voor mij persoonlijk bedoelt. Ik heb liever beide, zodat mensen wat te kiezen hebben en ik zou dan zelf kiezen voor medicatie. Waarmee je dan kunt voorkomen dat je zo ernstig ziek wordt en restschade over houdt. Naar het schijnt hebben ze weer iets goeds gevonden op gebied van antistoffen.
#3405165
charmed schreef: di 16 jun 2020, 19:38 mensen ga maar eens kijken op NWO.com. Plaatje van het overzicht heb ik hier bijgevoegd, en ja het is allemaal echt. Onder elk Complot zit nog weer een link met een hele uitwerking. Het plan is in minimaal 50 jaar opgezet.
Hitler is niet overleden na de WO2, hij heeft geleefd tot 16 april 1992 en hij heeft Drie dochters, angela Merkel, Theresa May en een Lithische Min. President, zal de naam straks plaatsen en kleinzoon Barack Obama.. Je kan alles nazoeken!

mooie zoekwoorden zijn ID2020, en ID4D

Daar staat het hele plan wat ze gaan doen. En ja Covid staat er ook bij.
Ik dacht altijd dat jullie zo wakker waren met al het vers voeren aan de honden, omdat brokken giftig waren en omdat antivlooienmiddelen giftig waren. Nou mensen er is veel meer aan de hand.
OMG. ;D
Meen je dat nu serieus?
Geloof jij dat echt?
Hoe kan je dat nu geloven?
Dat Angela Merkel Hitler dochter zou zijn? En Theresa May ook nog. Wauw wauw. Serieus?
Kom nou toch!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door