Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3404881
src_esther schreef: vr 12 jun 2020, 15:16 Nee joh, Janssen (was ooit Crucell en kwam voort uit Universiteit Leiden) zit in Leiden en is onderdeel van Johnson&Johnson wat Amerikaans is.
Nee hoor, Janssen was ooit Belgisch - maar ook onderdeel van Johnson en Johnson net als Crucell.
Verwarrende is wel dat de vaccin research voor COVID19 wel weer een link heeft naar Leiden.

https://www.janssen.com/belgium/nl/dr-p ... rmaceutica
#3405029
Ik heb vorige week al gestemd, was mijn verhaal aan het typen en toen moest ik ineens weer opnieuw inloggen. aangezien het een heel lang verhaal was, heb ik het maar even uitgesteld. Zal het nu niet zo lang maken.
Ik neem hem absoluut niet, omdat er bekend is geworden wat er allemaal in het vaccin zit. Robert F Kennedy heeft (samen Met Pres. Trump) de rechtzaak gewonnen tegen de vaccinatie tegen Covid 19. Het is verschrikkelijk wat er allemaal inzit. Hieronder het intervieuw met Robert F Kennedy jr. De NOS en RTL zijn onderdeel van CNN dat weer volledig van Bill Gates is, Bill Gates die het vaccin heeft laten maken. Het patent is in 2018 aangevraagd en in November 2019 goedgekeurd. Het virus is in 2012 gepatenteerd op Naam van Bill Gates, net als het vaccin. Dus het Covid 19 virus is er al 8 jaar!

Hieronder het intervieuw van Robert F Kennedy.


Het vaccin is dodelijk! Er is ook geen geneesmiddel voor. ER zit nanotechniek in en ze gaan je DNA veranderen.
#3405034
Kaela schreef: ma 15 jun 2020, 14:35 Oke, ik ben na een seconde of 20 afgehaakt. Dit kun je toch echt niet serieus nemen.
Dezelfde site claimt dat het coronavirus een bioterrorisme wapen is en dat sprayen en inhaleren van colloidaal zilver een goed idee is. Tegen Corona. Ongeveer hetzelfde niveau als injecteren van bleek, zoals Trump voorstelde...
#3405036
charmed schreef: ma 15 jun 2020, 15:08 Waarom dan niet? Dit is bitter serieus! Er worden mensen vermoord die dit uitgezocht hebben.
Omdat ik dit serieus totaal niet geloof. Omdat dit zo ongelooflijk ver gezocht is. Omdat dit complottheorien in het kwadraat zijn. Omdat ik de hele hetze tegen Bill Gates niet geloof, vanwege vele goede, controleerbare en verifieerbare tegenargumenten. Vanwege alles wat er al aan serieuze argumenten tegen jou post in het andere covid topic is gegeven waar je niet op reageert.
#3405037
charmed schreef: ma 15 jun 2020, 15:08 Waarom dan niet? Dit is bitter serieus! Er worden mensen vermoord die dit uitgezocht hebben.
Geloof je dat nou werkelijk? Dat van die foetale cellen is hier ooit in een topic al eens langsgekomen, ik ben dat toen uit gaan zoeken en het is totale bullshit. Ik heb geen zin om er nu weer heel veel tijd en energie in te stoppen, maar er is 1 mevrouw die het claimt dat ze het aangetoond hebben, dat is nergens bevestigd, ze delen hun data niet en het mechanisme waardoor het schadelijk zou kunnen zijn Is biologisch onmogelijk. Als ons DNA gemanipuleerd zou kunnen worden door het binnen krijgen van dood DNA dan waren we toch allang gemuteerd tot hele rare wezens.... maar nogmaals, het zit niet eens in vaccins.

En je eerste filmpje; Robert Kennedy is een bekende anti vaccin man. Dat is zijn goed recht, maar hij is niet echt geloofwaardig in dat opzicht

https://www.politico.com/magazine/story ... nes-226798
https://www.sciencealert.com/robert-f-k ... ccinations
#3405042
Kaela schreef: ma 15 jun 2020, 15:17 Omdat ik dit serieus totaal niet geloof. Omdat dit zo ongelooflijk ver gezocht is. Omdat dit complottheorien in het kwadraat zijn. Omdat ik de hele hetze tegen Bill Gates niet geloof, vanwege vele goede, controleerbare en verifieerbare tegenargumenten. Vanwege alles wat er al aan serieuze argumenten tegen jou post in het andere covid topic is gegeven waar je niet op reageert.
+1!
#3405043
charmed schreef: ma 15 jun 2020, 14:10 Ik heb vorige week al gestemd, was mijn verhaal aan het typen en toen moest ik ineens weer opnieuw inloggen. aangezien het een heel lang verhaal was, heb ik het maar even uitgesteld. Zal het nu niet zo lang maken.
Ik neem hem absoluut niet, omdat er bekend is geworden wat er allemaal in het vaccin zit. Robert F Kennedy heeft (samen Met Pres. Trump) de rechtzaak gewonnen tegen de vaccinatie tegen Covid 19. Het is verschrikkelijk wat er allemaal inzit. Hieronder het intervieuw met Robert F Kennedy jr. De NOS en RTL zijn onderdeel van CNN dat weer volledig van Bill Gates is, Bill Gates die het vaccin heeft laten maken. Het patent is in 2018 aangevraagd en in November 2019 goedgekeurd. Het virus is in 2012 gepatenteerd op Naam van Bill Gates, net als het vaccin. Dus het Covid 19 virus is er al 8 jaar!


Hieronder het intervieuw van Robert F Kennedy.


Het vaccin is dodelijk! Er is ook geen geneesmiddel voor. ER zit nanotechniek in en ze gaan je DNA veranderen.
Dit bericht lezende ga ik het filmpje niet eens kijken. Verder ben ik het sowieso eens met Kaela.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door