Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3402224
PSX_20200501_083533.jpg
PSX_20200501_083533.jpg (791.55 KiB) 1693 keer bekeken
Sinds gisteren woont hier weer een teckel, ze is 3,5 jaar oud en gaat de rest van haar leventje bij ons doorbrengen.

Wij wilden haar in eerste instantie Poppy (her)noemen maar ze heeft duidelijk meer belang bij Meisje. Dus wat doe je als ervaren teckeleigenaar..... Je noemt haar Meisje.

Ze is familie van Joep & Joris en dat zien wij zelf duidelijk terug. Voor ons is het "bizar" hoeveel ze op Joris lijkt.

Haar eerste nacht ging prima en de eerste wandeling zit er al op. Wij zijn blij!!
Laatst gewijzigd door Pauline op vr 01 mei 2020, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3402229
Wat leuk dat er weer een eigenwijze teckel bij jullie woont Pauline!
Heel veel plezier :D

Enige dat ik mij wel afvraag is, je had het 28 maart nog over een teckelpup. Betekent dit dat er nog een tweede bij komt dit jaar? Of had je het toen al over Meisje?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3402239
Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed.

We hadden het idd over een pup, maar zij kwam via Naomi, de fokster van onze geweldige jongens, op ons pad. En we waren op de eerste blik verliefd op haar. Ze was tot gisteren in België, maar kon gisteren meeliften met een geweldige lieve dame die van België legaal naar Nederland mocht. Dus konden we haar gisteren eindelijk ophalen.

Ze is verwant aan Joep & Joris en dat zien wij duidelijk terug. Gisteren moesten we echt slikken toen ze ons aankeek met de Joris-blik. En toch overduidelijk een meisje, zodat teveel vergelijken niet opgaat (wat voor mij wel heel goed is).

Om ons heen woont familie van haar, dus dat is ook altijd gezellig. Eddie en ik liepen vanochtend om tien over zeven alweer ouderwets te wandelen, heerlijk!! Eddie is ook zo blij...., hij had echt een "oppepper" nodig. En uiteraard ben ik ook blij, hoe kan ik niet blij zijn met zo'n schatje.

En ik heb de eerste wandeldate met haar oma al weer staan, ik houd er van!!!

Ze kan trouwens wel snurken als een vent!!! :o :o :o
Door Lizzy
#3402241
Hahahaha, oh heerlijk, dat gesnurk ;D ;D ;D . Een echte bomenzaagster dus ;D

He, heerlijk om te lezen. Ik ben ZO blij voor jullie :-* ! Ze is ook echt verdomd leuk moet ik zeggen. Leo werd helemaal niet goed toen ie de foto zag. "Wil ik ook" riep ie gelijk.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3402244
Lizzy schreef: vr 01 mei 2020, 10:11 Hahahaha, oh heerlijk, dat gesnurk ;D ;D ;D . Een echte bomenzaagster dus ;D

He, heerlijk om te lezen. Ik ben ZO blij voor jullie :-* ! Ze is ook echt verdomd leuk moet ik zeggen. Leo werd helemaal niet goed toen ie de foto zag. "Wil ik ook" riep ie gelijk.
Ik snap dat! :cool:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3402246
Wat geweldig Pauline! Heerlijk dat er weer een teckel bij jullie woont. Dat kon ook eigenlijk niet anders natuurlijk.

Wel bizar dat ze zoveel op Joris lijkt.

Geniet lekker van deze jongedame!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door