Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3402587
pearlsofpassion schreef: ma 04 mei 2020, 17:03 Ik ook. En best nog wel onder controle te houden.
Je hebt ook hagewinde die paars bloeit maar dat zou ik niet aanraden. :P
Ipomoea bedoel je? Dat is een eenjarige dus als je die kwijt wil is het een kwestie van kiempjes uittrekken (of geen zaad laten zetten).
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3402589
pike schreef: ma 04 mei 2020, 22:20 Ipomoea bedoel je? Dat is een eenjarige dus als je die kwijt wil is het een kwestie van kiempjes uittrekken (of geen zaad laten zetten).
Heb even gegoogled en dat blijken cultivars te zijn van de wilde variant die ik bedoel. Ik bedoel de woekerende soorten die je echt heel moeilijk nog weg krijgt...
Door K&D
#3402591
Leuk. Die paarse in de pot hebben wij ook in de voortuin. Steenraket heet hij, en is er ook in roodoranje kleur, dat is de Red Jep, ook prachtig. Die hebben we ook maar geplant omdat ze zo makkelijk zijn. Bloeit van maart tot december, zo ongeveer. En de Erysimum Artist Paintbox wil ik ook nog een keer hebben maar die heb ik nog niet ergens kunnen kopen.
Door - pien -
#3402607
pike schreef: ma 04 mei 2020, 22:20 Ipomoea bedoel je? Dat is een eenjarige dus als je die kwijt wil is het een kwestie van kiempjes uittrekken (of geen zaad laten zetten).
Ipomoea's zijn geweldig! Ik ga ze zaaien vandaag. Dankzij een lieve BP'er heb ik een zakje zaad gekregen :-*
K&D schreef:Leuk. Die paarse in de pot hebben wij ook in de voortuin. Steenraket heet hij, en is er ook in roodoranje kleur, dat is de Red Jep, ook prachtig. Die hebben we ook maar geplant omdat ze zo makkelijk zijn. Bloeit van maart tot december, zo ongeveer. En de Erysimum Artist Paintbox wil ik ook nog een keer hebben maar die heb ik nog niet ergens kunnen kopen.
Nu wil ik de gewone Erisymum, en de Red Jep én de Artist Paintbox. Maar die zie ik alleen in de UK te koop?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door