Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3400610
Ik zoek hondenschoenen voor buiten die goed aanblijven en geen schuurplekken veroorzaken.

De reviews wisselen nogal, dus ik dacht misschien heeft iemand hier goede ervaring met een bepaald merk/model?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3400629
Ik heb schoentjes van rugwear (schrijf ik dat zo?) voor Ziva. Ze liggen hier in de kast te verstoffen. Ik heb er 2 want destijds gekocht omdat ze dat ongeluk had gehad en om misschien haar achterpootjes wat te ontzien. Ziva vond het niks, ze floepten steeds uit en ik heb de kleinste maat voor grotere honden. Als je wilt proberen stuur ik ze op.
#3400685
sam28 schreef: do 09 apr 2020, 19:31 Ik heb schoentjes van rugwear (schrijf ik dat zo?) voor Ziva. Ze liggen hier in de kast te verstoffen. Ik heb er 2 want destijds gekocht omdat ze dat ongeluk had gehad en om misschien haar achterpootjes wat te ontzien. Ziva vond het niks, ze floepten steeds uit en ik heb de kleinste maat voor grotere honden. Als je wilt proberen stuur ik ze op.
Wat superlief! :-*
Ik stuur je een pb!
Els&Flow schreef: do 09 apr 2020, 21:40 ruffwear grip tex. Helaas heb ik ze uitgeleend en nooit meer terug gehad..
Bedankt voor de tip!
Jammer dat je ze niet terug hebt gekregen zeg..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door