Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3410152
Laika schreef: do 17 sep 2020, 19:39 Die borstel heb ik ook. Geduld heb ik niet ;D Na 1 keer oefenen had ik het opgegeven :-[ Ik ga de volgende keer weer een poging wagen.
Ik heb een aantal YouTubefilmpjes gekeken en wat aangeklooid, verwacht er geen wonderen van maar het borstelen op een bepaalde manier doet wel degelijk iets en je kunt er leuke trucjes mee uithalen.

Krijgen jullie clumps? Ik squish met veel conditioner en water maar er komen maar geen clumps ::)
Door Tanna
#3410169
Ik borstel mijn haar nooit, haal alleen mijn vingers er maar door. En behalve wassen met Logona shampoo en soms een beetje gel van Santé erin doe ik er helemaal niks mee.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3410782
constance.blokzijl schreef: do 17 sep 2020, 14:33 Ik had vandaag eindelijk mijn langverwachte afspraak bij de ‘krullenkapper’ Miss Curly Jo
Voor;
Afbeelding
Na;
Afbeelding

Ik kan inderdaad een mix van proteïne en proteïne vrije producten gebruiken dus daarin geen opmerkingen Afbeelding

Maar ik was inderdaad rijkelijk bedeeld met pluis, dus daar nog wel wat tips voor gehad, dat is ook fijn!
Zooooo, wat een verschil! Mooi hoor. :thumbup:

En dan ben ik wel benieuwd of je het thuis ook zo weer krijgt. :)

Ik heb ook geen borstel, kam het alleen (nat) door met een hele grove kam.
En nog geen afspraak bij een krullenkapper, wil er eerst weer wat lengte in hebben voordat er geknipt gaat worden.
Door Tanna
#3410810
constance.blokzijl schreef: do 17 sep 2020, 14:33 Ik had vandaag eindelijk mijn langverwachte afspraak bij de ‘krullenkapper’ Miss Curly Jo
Voor;
Afbeelding
Na;
Afbeelding

Ik kan inderdaad een mix van proteïne en proteïne vrije producten gebruiken dus daarin geen opmerkingen Afbeelding

Maar ik was inderdaad rijkelijk bedeeld met pluis, dus daar nog wel wat tips voor gehad, dat is ook fijn!
Ik had je foto's gemist..........

Wat een prachtig resultaat!
#3410811
Het lukt me nog niet helemaal
Ik boek wel wat vooruitgang met die borstel en grappig genoeg zien ze op mijn werk ook dat er iets is met mijn haar.
De meeste mannen vragen of ik een ander permantje heb Haha.
De meesten kijken wel verbaasd als ik zeg dat het mijn eigen krul is.
Door Tanna
#3410819
constance.blokzijl schreef: di 29 sep 2020, 20:13 Het lukt me nog niet helemaal Afbeelding
Ik boek wel wat vooruitgang met die borstel en grappig genoeg zien ze op mijn werk ook dat er iets is met mijn haar.
De meeste mannen vragen of ik een ander permantje heb Haha.
De meesten kijken wel verbaasd als ik zeg dat het mijn eigen krul is.
Oh ja, die vraag herinner ik me wel van lang geleden toen voor het eerst de krul weer in mijn haar was geknipt. Zo, hebbie je haar late perremanente? vroeg de buurman verderop in onvervalst Rotterdams.
Door Tanna
#3410820
Ik heb volgende week de afspraak bij de kapster maar nu zit ik dus te tobben of ik wel moet gaan gezien de om zich heen grijpende besmettingen. Wat baal ik daarvan........ :-\
#3410821
Tanna schreef:Ik heb volgende week de afspraak bij de kapster maar nu zit ik dus te tobben of ik wel moet gaan gezien de om zich heen grijpende besmettingen. Wat baal ik daarvan........ :-\
Hoe is het in jouw regio? Qua besmettingen? Of daar waar de kapper zit? Daar zou ik naar kijken. En je kunt eventueel vragen hoe ze er mee omgaan hè?

Maar ik snap de twijfel wel hoor
Door Tanna
#3411062
constance.blokzijl schreef: wo 30 sep 2020, 05:18 Hoe is het in jouw regio? Qua besmettingen? Of daar waar de kapper zit? Daar zou ik naar kijken. En je kunt eventueel vragen hoe ze er mee omgaan hè?

Maar ik snap de twijfel wel hoor
Het is in een dorp dus het aantal besmettingen daar is niet zichtbaar. Wel in de gemeente en dat zijn er heel wat, Emmen staat er slecht voor.

Ik ga haar morgen even bellen en dan nog.......ik twijfel enorm.
Door Siberienne
#3411065
Het ging niet zo bi met de krullen; pluis of slap, veel klitten dus gisteren maar eens even wat netter gedaan; niet te heet gedouchte, eigenlijk niks in mijn haar en netjes gedroogd met t shirt en ze zijn er weer! :biggrin2:
552DC34D-4A86-4C3A-9245-11238C3551C7.jpeg
552DC34D-4A86-4C3A-9245-11238C3551C7.jpeg (1.23 MiB) 1531 keer bekeken
Ik vind alleen het voor mij gezicht / in mijn ogen hangen nog weleens onhandig en grijp dan snel naar de haarband... misschien toch nog iets van versteviging proberen? Tips?
Door Tanna
#3411073
Gewoon een beetje crème die je voor je handen of gezicht gebruikt erin knijpen? Ik doe er Skinfood in. En ik heb pas zelf een stukje van mijn pony geknipt, op goed geluk :biggrin2: . Mooie krullen heb je trouwens!
Door - pien -
#3411082
Siberienne schreef: zo 04 okt 2020, 22:13 Het ging niet zo bi met de krullen; pluis of slap, veel klitten dus gisteren maar eens even wat netter gedaan; niet te heet gedouchte, eigenlijk niks in mijn haar en netjes gedroogd met t shirt en ze zijn er weer! :biggrin2: 552DC34D-4A86-4C3A-9245-11238C3551C7.jpeg

Ik vind alleen het voor mij gezicht / in mijn ogen hangen nog weleens onhandig en grijp dan snel naar de haarband... misschien toch nog iets van versteviging proberen? Tips?
Mooie krullen! Ik zweer bij gel voor de 'hold'. Okee, dan loop je dus terwijl het droogt met harde krullen maar als je slaapt dan gaat het meeste eruit en er zijn nog meer manieren om ze eruit te krijgen.
Mousse zorgt ook voor hold en blijft wat zachter denk ik.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3411105
Tanna schreef: zo 04 okt 2020, 21:40 Het is in een dorp dus het aantal besmettingen daar is niet zichtbaar. Wel in de gemeente en dat zijn er heel wat, Emmen staat er slecht voor.

Ik ga haar morgen even bellen en dan nog.......ik twijfel enorm.
In mijn beleving moet een bezoek aan de kapper plezierig zijn dus als het niet goed voelt zou ik het denk ik uitstellen.
Nu ik hier bij de kapper zag staan dat mondkapje verplicht is stel ik het in ieder geval uit om afspraak te maken. Maar ik snap het ook heel goed wanneer je wel heen gaat nu je al zolang hebt moeten wachten
Door Tanna
#3411182
Toch naar de kapster gegaan en nu maar hopen dat ik virusvrij blijf.

Pas als ik morgen mijn haar weer heb gewassen weet ik of ik echt tevreden ben.
Bijlagen
20201006_202718.jpg
20201006_202718.jpg (2.36 MiB) 1443 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door