Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3407327
dinky89 schreef: do 23 jul 2020, 12:16 Zag in de folder van de lidl dat ze daar vanaf gisteren aloë Vera plantjes verkopen. Moest gelijk aan jou denken ;-)
Haha, wat leuk! Mijn blad ligt er nog steeds :crazy2:
En als ik het geslacht heb heb ik genoeg voor máánden ;D
Maar zelf een plantje kweken en daarvan oogsten is heel goed mogelijk :)
Door hannabelgje
#3407657
Inmiddels een week verder. 2x mijn haar gewassen met conditioner en 1x met cg approved shampoo. Mijn haar heeft meer volume, meer slag en hangt niet meer slap naar beneden. We gaan nog ff door. Tot nu toe al best tevreden eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

#3407658
hannabelgje schreef:Inmiddels een week verder. 2x mijn haar gewassen met conditioner en 1x met cg approved shampoo. Mijn haar heeft meer volume, meer slag en hangt niet meer slap naar beneden. We gaan nog ff door. Tot nu toe al best tevreden eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Leuk is dat hè als je snel resultaat ziet!
Door hannabelgje
#3407666
constance.blokzijl schreef: Leuk is dat hè als je snel resultaat ziet!
Ja echt wel. Ik heb mijn haar nu ook bijna altijd los ipv in een staart, vlecht of knotje. Is natuurlijk ook beter voor je haar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

#3410123
Ik had vandaag eindelijk mijn langverwachte afspraak bij de ‘krullenkapper’ Miss Curly Jo
Voor;
Afbeelding
Na;
Afbeelding

Ik kan inderdaad een mix van proteïne en proteïne vrije producten gebruiken dus daarin geen opmerkingen Afbeelding

Maar ik was inderdaad rijkelijk bedeeld met pluis, dus daar nog wel wat tips voor gehad, dat is ook fijn!
#3410125
Laika schreef:Wow, wat een verschil! Je krullen zien er prachtig uit. Pluis zal wel een uitdaging blijven (heb zelf ook pluizig haar).
Ze had al geen extra product erin gedaan, zat genoeg in nog wat ik er zelf dinsdag na het wassen in had gedaan, ze heeft droog geknipt, na het knippen alleen goed nat gemaakt en met een speciale borstel gekamd, dat scheelde veel! Was ik nog weer verbaasd over dat een borstel zoveel verschil kon maken, want mijn haar is ook nog geföhnd (wel met diffuser uiteraard)
#3410128
- pien - schreef:Dat is erg mooi geworden!
Ik ben wel ontzettend benieuwd naar die borstel, vertel!
Een denman borstel? En voor mijn haar was de nr 4 gebruikt. Nr 3 is voor kort haar vertelde ze. En dan nat haar borstelen, met de ribbels naar buiten, dus niet met die borstel over je hoofdhuid maar netjes aan de binnenkant van je haren, krijg je meer volume. Snappie het nog???

Die kosten rond de €15,-
Door - pien -
#3410129
constance.blokzijl schreef: do 17 sep 2020, 16:22 Een denman borstel? En voor mijn haar was de nr 4 gebruikt. Nr 3 is voor kort haar vertelde ze. En dan nat haar borstelen, met de ribbels naar buiten, dus niet met die borstel over je hoofdhuid maar netjes aan de binnenkant van je haren, krijg je meer volume. Snappie het nog???

Die kosten rond de €15,-
Ja, die heb ik ;D
Die borstel maakt inderdaad verschil! Zelfs bij eigenwijs haar :biggrin2:
Ik heb de 3 en heb halflang haar.
Inderdaad alleen je haar nat borstelen en liefst met product er in, tis even oefenen maar heus, het doet iets :D
#3410130
- pien - schreef: Ja, die heb ik ;D
Die borstel maakt inderdaad verschil! Zelfs bij eigenwijs haar :biggrin2:
Ik heb de 3 en heb halflang haar.
Inderdaad alleen je haar nat borstelen en liefst met product er in, tis even oefenen maar heus, het doet iets :D
Oh.... ik was nog aan het twijfelen, maar misschien moet ik dan toch maar die borstel halen... ;D
#3410138
- pien - schreef:Wil je vertellen wat voor tips je kreeg voor tegen de pluis?
Tuurlijk! In mijn geval was ik al goed bezig met de leave-in, en iets ruimer leave-in is meestal minder pluis, en vooral als laatste voor styling een gel. En ik mocht echt wat meer gel gebruiken, en pas als het helemaal droog is de cast er uitknijpen.
En de borstel, die zou ook heel goed helpen tegen pluis.
Mijn haar heeft ook echt proteïne nodig, dus regelmatig een proteïnemasker helpt ook.
Refreschen en dan ‘in de krul’ knijpen met een t-shirt of microvezeldoek (bij de action zei ze Afbeelding prima doeken te koop)
Oh en deze tips voor producten:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Laika
#3410142
constance.blokzijl schreef: do 17 sep 2020, 16:22 Een denman borstel? En voor mijn haar was de nr 4 gebruikt. Nr 3 is voor kort haar vertelde ze. En dan nat haar borstelen, met de ribbels naar buiten, dus niet met die borstel over je hoofdhuid maar netjes aan de binnenkant van je haren, krijg je meer volume. Snappie het nog???

Die kosten rond de €15,-
Die borstel heb ik ook. Geduld heb ik niet ;D Na 1 keer oefenen had ik het opgegeven :-[ Ik ga de volgende keer weer een poging wagen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door