Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3463990
Kijk wat ik nu in jet tuincentrum zie liggen. :D ;D :smitten:
Tis zo'n 'pas op voor de hond'-bordje voor achter je raam of op je tuinpoortje.
20231011_104158.jpg
20231011_104158.jpg (3.88 MiB) 3007 keer bekeken
Nogal toepasselijk hier he. :cool:
Geniaal toch?
Door Too
#3464049
Pffff de buurvrouw is dood, precies zoals je dat soms in de krant leest :-X
Ze was heel erg op zichzelf en dan duurt het (dus) een behoorlijke tijd voordat iemand vragen gaat stellen

Ik vond het wel heel stil de laatste tijd maar vergat steeds een briefje onder de deur te schuiven daar voel ik me nou wel schuldig over
Al had dat natuurlijk niks aan de situatie veranderd
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3464070
Helaas gebeurt dat. Triest. Ik hoop dat de buurvrouw niet geleden heeft en dat ze rustig is overleden.
Sterkte voor jou. Want het heeft best wel impact zoiets.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3464089
Dat is inderdaad heel erg triest en het gebeurd helaas wel vaker. Heel veel sterkte ook voor jou, dit zijn toch nare dingen.



Met mij gaat het al lange tijd niet goed, mijn lichaam gaat hard achteruit en ook mijn hoofd wil dat niet goed accepteren. Dus wij zijn even heel fijn een weekje weggeweest. Opladen lukt niet in een week, maar we hebben het wel echt heel fijn gehad, de honden hadden het overigens ook prima naar hun zin. We hebben vooral fijn gewandeld en als ik dat een dagje niet kon dan ging de baas alleen vanuit het huisje lopen. We zaten midden in het Drents Friese Wold. Nog een dagje buiten kunnen zitten en verder had ik mijn spullen bij mij om kaarten te maken en de baas vermaakte zich ook prima met laptop. Verder een sauna in het huisje dus heerlijk voor de spieren en de week was dan ook veel te snel voorbij. Ik heb niet veel foto's, maar deze wilde ik toch even plaatsen; Billie die Facebook bij aan het houden was en met zijn drietjes slapen op de bank. En Bobbie buiten lekker op schoot, hier was hij nog wakker.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door eelke
#3464551
Ik heb een tamagotchi gevonden op een rommelmarkt en nu heb ik het er maar druk mee :D

Ik maak me een beetje zorgen want hij slaapt al vanaf gisteren 20.00 en is nog niet wakker, maar ik moet wel gaan werken straks. Maar ik kan er niet echt info over vinden want hij is uit 1997 en toen waren er nog niet echt internetfora enzo ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3464553
Hahaha geweldig Eelke ;D Ik kan mij niet meer herinneren hoe het precies zat qua wakker worden en voeren wat betreft tijden. Weet nog wel dat we ze niet in de klas mochten hebben en dat ik regelmatig 'naar de wc' ging om daarbij langs mijn jas te lopen om hem te voeren en vermaken :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door