Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3464573
Afbeelding

Hij werd om kwart voor 10 wakker, toen ik in de auto zat. Dus ik kon hem nog even aandacht geven toen ik op de parkeerplaats van mijn werk stond :biggrin2:

Ik mocht hem ook niet. Maar nu ben ik lekker een groot mens en bepaal ik het lekker zelf :crazy2:
Door Tibbies
#3464578
Haha. Wat leuk. Allebij mijn zoons hadden er 1. Als ze naar school of gingen sporten, moest ik ze in leven houden. Soms zat ik er zelfs mee op kantoor, waar mijn baas mij er over aansprak dat ik me met mijn werk moest bezig houden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Too
#3464583
Grote mebsen mogen lekker helemaal zelf weten of ze een, twee of 7 tamagossies willen .. hah! ;D



:D :D
Hier in de straat een grooot liefhebber van kerstsferen gespot .. huis met kerstboom in vol ornaat !! :o :o
Persoonlijk ben ik nog niet eens aan t idee van herfst gewend.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3464584
Hier ook totaal nog niet bezig met kerst. Sinterklaas is nog niet eens in het land ::)

Gisteren is het fotobehang aangekomen. Kijken of mijn moeder zaterdag langs kan komen om het samen op de muur te plakken. Kunnen we daarna bezig met de meubels in elkaar zetten en dan lijkt het al heel wat denk ik :D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3464869
Vandaag project fotobehang met mijn moeder. Hebben al wel ervaring met samen behang plakken maar wordt voor het eerst fotobehang dus wel beetje spannend omdat het goed moet. Gelukkig is het vliesbehang :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3465618
Een jaar geleden, Malbec in huis. Het was onmogelijk om een kerstboom op te zetten. Hij rukte alles, maar dan ook echt alles aan gort. Ik heb toen, om het toch een beetje gezellig te maken, een "lichtjesboom" gekocht. Dank zij Smulpaap die mij op het idee bracht. Die beviel me erg goed. Dus die staat er nu ook weer. Maar ik heb ook de gok gewaagd en de 'gewone" (kunst)kerstboom neergezet. Ties zijnde naar mijn idee een normale hond ;D Ik dacht ik zet hem gewoon neer, hang er alleen nog geen versiering in. Voor het geval dat. Ik heb het snoer van de verlichting tegen de eventuele scherpe tandjes omwikkeld met spiraalband. En alleen toen ik er zelf mee bezig was zat hij er een beetje bij te rotzooien, maar nu hij eenmaal staat en ik er niet meer aan zit, kijkt hij er ook niet meer naar om :cool: Brave Ties! Morgen ga ik de kerstballen erin hangen en kleedt ik de voet aan :D want ik vind er zo niet echt veel aan ::)
IMG_0918.jpeg
IMG_0918.jpeg (2.7 MiB) 755 keer bekeken
IMG_0921.jpeg
IMG_0921.jpeg (2.65 MiB) 755 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3465619
Wat fijn dat het met Ties zoveel beter gaat Pike! Ik kan me voorstellen dat je daar wel opgelucht over bent na Malbec. Hoor je nog wel eens hoe het met hem gaat?

En ja ik zou er ook nog wat ballen en slingers in hangen :biggrin2:

Wij gaan dit jaar met dreumes-ongeleid-projectiel weer voor versiering aan de muur en kerststukjes. Die ga ik zondag maken met vriendinnen. Heb er inmiddels wel zin in om in de kerstsferen te komen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3465627
Kaela schreef: vr 08 dec 2023, 06:00 Wat fijn dat het met Ties zoveel beter gaat Pike! Ik kan me voorstellen dat je daar wel opgelucht over bent na Malbec. Hoor je nog wel eens hoe het met hem gaat?
Nee ik hoor niks over hem. Via via heb ik gehoord dat hij 2x herplaatst is. Geen goed teken dus. En onlangs heb ik erop gegoogled en kwam ik erachter dat hij in juli in Drenthe in een asiel gezeten heeft. Waar hij nu is weet ik niet. En ik weet ook niet of ik het wel wil weten. De hond spoorde niet en als gezellige huishond zal hij nergens te handhaven zijn. Het is een wolf in schaapskleren.

En ja ik zou er ook nog wat ballen en slingers in hangen :biggrin2:

Tuurlijk :biggrin2: Toen ik gisteravond naar bed ging stond hij nog steeds overeind. En vanochtend vroeg bleef hij er ook af. Dus ik ben de versiering er in gaan hangen, want het was of dát of de boom weg. Want zo'n kaal geval dat lijkt nergens op. Inmiddels staat hij er een uurtje zo bij en dat ziet er heel wat beter en gezelliger uit Ties heeft een paar voorzichtige pogingen gedaan om te zien of je er iets mee kon. Die ballen daar kon je je neusje tegen aan duwen en dan gingen ze bewegen ;D Ik heb denk ik drie keer nee moeten zeggen en toen ging hij dan maar zijn kip te lijf. Nu ligt hij lekker te slapen. Dus so far so good. Maar ik zal niet te vroeg juichen, want de grootste baldadigheid ontplooit zich bij Ties in de avonduurtjes :biggrin2: Vooralsnog ziet het er een stuk beter uit.
IMG_0923.jpeg
IMG_0923.jpeg (4.14 MiB) 702 keer bekeken
Wij gaan dit jaar met dreumes-ongeleid-projectiel weer voor versiering aan de muur en kerststukjes. Die ga ik zondag maken met vriendinnen. Heb er inmiddels wel zin in om in de kerstsferen te komen.
Veel plezier met maken. Klinkt gezellig!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3465628
Wat verdrietig. Ik snap dat je het niet weten wilt. Het is nu uit je handen en je hebt er geen invloed meer op.

Gaaf dat het goed gaat met de versiering!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3465644
Wat enorm verdrietig van Malbec :'( Wel de bevestiging dat het aan Malbec lag en niet aan jou :-* Kan alleen maar hopen dat hij ergens weet te aarden :-\

Wel heel fijn dat Ties het nu zo goed doet, ook met de kerstboom :)

Hier had ik vorig jaar versiering in de lamp boven de eettafel gedaan maar toen waren Jop en Iza nog klein. Laatst toen we naar bed gingen had er al eentje aan de lamp gehangen dus durf dat nu niet aan :-X Weet ook niet hoe verstandig het is om als zwangere op stoel en tafel te balanceren ::) Denk dat ik het maar bij de kerstboom mand en wat kerstspelletjes houd die catproof zijn :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3465647
De bekleding van de voet heb ik maar weggehaald, hij wou er al zijn speelgoed onder verstoppen. ;D ;D Daarnaast was die van kokosvezel, en die vezelige draden wou hij wel graag opeten. Leek me niet zo'n goed plan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door