Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3465858
De hondenbibliotheek
IMG_1092.jpeg
IMG_1092.jpeg (187.57 KiB) 1153 keer bekeken
Kreeg deze toegestuurd van een vriendin. :biggrin2:

Wat sneu Pike van Malbec - maar wat heerlijk dat het nu zo goed gaat met je manneke en een mooie boom!
Door frodo quin
#3468858
pike schreef: di 27 feb 2024, 20:42 Dit stripje was zó toepasselijk dat ik even ben gaan freubelen :biggrin2:

IMG_1487.jpeg
Jama jij bent gewoon een moeilijk mens ::) ;)
Ik zat gisteren met kat, "puppy" van 30 kilo en kleine puppy van bijna 20 kilo op mij. Gaat prima. Ties heeft dus gelijk. Hij past makkelijk :biggrin2:

Serieus: ik vind Emma op schoot prima. Moet wel kijken hoe ik mijn benen houd, zodat er geen gewicht op mijn kapotte knie komt, maar Quin is wat anders. Dat is een kruising tussen een marsipulamie, kat, draak en ballerina. Zelfs in haar slaap krijg je tenen in je neus, poot in je mond, blauw oog,... Die is altijd druk. Alleen toen ze nog in mijn jas paste en ik haar zo droeg was ze echt stil. Emma is erg rustig als ze niet aan staat. Echt een enorm verschil. Hoe ze zich gedragen maakt dus ook veel uit.
Gebruikersavatar
Door pike
#3468861
frodo quin schreef: do 29 feb 2024, 10:08 Jama jij bent gewoon een moeilijk mens ::) ;)
Ik zat gisteren met kat, "puppy" van 30 kilo en kleine puppy van bijna 20 kilo op mij. Gaat prima. Ties heeft dus gelijk. Hij past makkelijk :biggrin2:

Serieus: ik vind Emma op schoot prima. Moet wel kijken hoe ik mijn benen houd, zodat er geen gewicht op mijn kapotte knie komt, maar Quin is wat anders. Dat is een kruising tussen een marsipulamie, kat, draak en ballerina. Zelfs in haar slaap krijg je tenen in je neus, poot in je mond, blauw oog,... Die is altijd druk. Alleen toen ze nog in mijn jas paste en ik haar zo droeg was ze echt stil. Emma is erg rustig als ze niet aan staat. Echt een enorm verschil. Hoe ze zich gedragen maakt dus ook veel uit.
Van mij mag hij ook op schoot hoor. Ik vind het wel gezellig. Geen van mijn Fauven heeft dat ooit gedaan (tenzij het meerwaarde had, bv omdat ze dan in de zon lagen). Ties wil altijd op schoot. Maar het past gewoon niet. De stoel waar ikzelf goed in zit voor mijn rug is een kleine en rechte stoel. Links of rechts is geen plek voor Ties meer. Om te voorkomen dat hij op de grond glijdt moet ik hem met mijn benen ondersteunen maar dat houden mijn benen niet zo heel lang vol ::) En hij ligt zelf ook ongemakkelijk dus zit constant te rommelen en van houding te veranderen. Een arm ondersteund hem vaak ook dus je kan niets meer doen, geeneens de telefoon vasthouden. Koffiedrinken is een penibele aangelegenheid :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door