Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3397406
MillyMol schreef: zo 15 mar 2020, 14:32 Wat ze bedoelde is dat ze hoopte dat Nederland hard geraakt zou worden door de Corona crisis en dat dit veroorzaakt zou worden door al die Belgen die na het sluiten van hun eigen café’s en restaurants gisteren massaal in Nederland hutje op mutje de terrasjes kwamen bezetten.

Ik leidt dat af uit een eerder bericht waarin ze reageerde op de berichtgeving hierover en waarin ze schreef: “En voor de rest van het jaar overspoelen die stomme Ollanders de Antwerpse kroegen waardoor het voor de prettige Belgen niet meer leuk is om uit te gaan in eigen land!!!”

En tegelijkertijd maakte ze zich vooral druk over het niet kunnen ophalen van haar Camper die om een of andere reden in Oostenrijk geparkeerd stond en die ze nu niet terug kon halen naar Hongarije vanwege dat “stomme Corona virus!”

Ik weet het: verbaas u niet, verwonder u slechts. :-X :-X

Ooooh, die mevrouw heeft dat boek gelezen.
Wat een doos zeg.

En dat van dat verbazen zei mijn vader ook altijd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3397408
Gezellig!
Even snel een drankje dan... Vandaag rustig poetsdagje... Ik maak normaal deuren en deurklinken schoon, maar om eens gek te doen heb ik het vandaag met spiritus gedaan ::) oh, en de trapleuning ook, die maak ik niet zo vaak schoon, maar nu dus wel weer eens.
Zometeen houten bak in elkaar zetten, ik wil zo graag moestuinbakken maken :)

Oh, nog een dikke knuffel voor Sam, en ook nog voor Lizzy van Froufrou :bigarmhug:



Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3397417
Ik zou graag een borrel komen halen, maar voor mij is dit een normale werkdag. Het coronavirus heeft op geen enkele manier gevolgen voor mijn dagelijks leven. ;D Ik werk altijd al thuis, zie de hele dag geen mens (afgezien van manlief en soms een buur), heb altijd een flinke voorraad extra voedsel in huis om niet te vaak naar de winkel te moeten (want 18 km hiervandaan), en was toch al een vrij maniakale handenwasser. :biggrin2:
Het enige verschil is dat ik nu twee familieverpakkingen pleepapier op voorraad heb, in plaats van één. ::)

Bubbel lekker met z'n allen, ik werp af en toe wel even een blik naar binnen door het raam! :D
Door Siberienne
#3397424
Effe koppie thee. De 3e was zit in de machine, de meneer heeft de auto gepoetst (die was wel heeeeel smerig) en ik heb boodschappen gedaan. Beetje met angst en beven naar de winkel, ik had zo na de vakantie bijna niks meer in huis maar er was gelukkig nog genoeg.
Verder hoest en proest ik wat door mijn voorjaarspollen allergie. Denk dat er wat mensen uit mijn buurt gaan blijven ;) ;) ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3397426
Vanmiddag in de winkel waren zelfs de schappen met wc rollen hier weer normaal gevuld.
Auto wassen uitgesteld, wellicht morgen ;)

Ga maar eens een kopje thee zetten :)
Door Ingeborg1958
#3397429
Ik lust wel een flat white met een piepklein scheutje likeur erin,zoooo lekker!!
Wij hebben een rustige thuis blijf dag. Daarnet alleen even een frisse neus gehaald door een klein rondje op de scooter. Was nog wel koud hoor! Voor de rest...een beetje internetten,beetje lezen en straks een frietje bakken. :)
Door eelke
#3397431
Ingeborg1958 schreef: zo 15 mar 2020, 16:06 Ik lust wel een flat white met een piepklein scheutje likeur erin,zoooo lekker!!
Wij hebben een rustige thuis blijf dag. Daarnet alleen even een frisse neus gehaald door een klein rondje op de scooter. Was nog wel koud hoor! Voor de rest...een beetje internetten,beetje lezen en straks een frietje bakken. :)
Een wattes? :D
Door Cathelijn
#3397432
Eigenlijk heb ik een vrij normale dag gehad, het was alleen veel drukker in het bos. Alles is verder dicht dus veel mensen gaan maar even een rondje wandelen of fietsen om er toch even uit te zijn.
Morgen ben ik vrij maar ik denk dat ik wel wat uurtjes zal werken, vanuit thuis.
Door Siberienne
#3397434
eelke schreef: zo 15 mar 2020, 15:01 Er gaan echt zo veel huizen netjes opgeknapt worden de komende tijd ;D

Heeft er iemand nog een leuk toepasselijk muziekje om te draaien?

Zoiets als dit? ::)

Marco Borsato - Binnen
http://youtu.be/pyPFXyu8GXg

(waarom werkt de youtube knop hier niet meer?)

Gisteravond hoorde ik op de radio voor het eerst het liedje ‘Lost in the supermarket’ van The Clash :biggrin2: :biggrin2:

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3397435
Ik geloof dat ik als Belg me teveel schaam om hier te komen.
Of helpt het als ik me er ook blauw aan erger, het gedrag van de meeste mensen?

Wel grappig, hier vinden de mensen dat de maatregelen onzin zijn, en jullie willen (en verdienen) betere maatregelen dan wat jullie minister wil nemen.
Ale ja, grappig is het verkeerde woord...

Wij zijn met z'n vijven ook 3 weken thuis.. En dinsdag komt neefje logeren. Niet omdat dat verstandig is, maar omdat zijn schoolopvang niet geschikt is voor een kind van 2,5jaar en zijn ouders ook niet gewoon 5 weken verlof kunnen nemen natuurlijk...
Door eelke
#3397436
Siberienne schreef: zo 15 mar 2020, 16:24 Gisteravond hoorde ik op de radio voor het eerst het liedje ‘Lost in the supermarket’ van The Clash :biggrin2: :biggrin2:

Heeee bij jou werkt ie wel! Gewoon zonder de tags zo te zien.

Vul ik je aan met 'Lost in de Lidl' :biggrin2:
Door Siberienne
#3397438
pearlsofpassion schreef: zo 15 mar 2020, 16:26 Ik geloof dat ik als Belg me teveel schaam om hier te komen.
Of helpt het als ik me er ook blauw aan erger, het gedrag van de meeste mensen?

Wel grappig, hier vinden de mensen dat de maatregelen onzin zijn, en jullie willen (en verdienen) betere maatregelen dan wat jullie minister wil nemen.
Ale ja, grappig is het verkeerde woord...

Wij zijn met z'n vijven ook 3 weken thuis.. En dinsdag komt neefje logeren. Niet omdat dat verstandig is, maar omdat zijn schoolopvang niet geschikt is voor een kind van 2,5jaar en zijn ouders ook niet gewoon 5 weken verlof kunnen nemen natuurlijk...
Ach PoP rare mensen heb je overal en het is voor veel mensen ook lastig voor te stellen wat er in de ziekenhuizen gebeurt. Als je
Nu.nl de commentaren leest zijn er ook zat Hollanders waarvan je denkt.., ‘nou ja zeg’

Dus kom lekker mee leuteren. Ik ga vanaf komende week juist meer werken. Ben benieuwd hoe het gaat zijn. Mijn collega zei gisteren aan de telefoon ‘welcome to the warzone’ maar dat was ook beetje een geintje (hoop ik) :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door