Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3428666
Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 10:53 Gisteravond kreeg ik een tip over een bullterrierreu die een nieuw thuis zoekt, bericht ook aan de meneer laten lezen en contact gezocht. Blijkt tijdens het gesprek, dat het om een half broer van Pummeke gaat.... Ik moest ervan huilen, hoe dan dit?

We gaan vanmiddag kijken. In Groningen ::) :biggrin2:
Edit: niks mis met Groningen uiteraard, maar niet écht om de hoek ;D
Oooww, wat zou dat fijn zijn, als de klik er is! Ik duim dat jullie wederzijds verliefd worden!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3428673
Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 10:53 Gisteravond kreeg ik een tip over een bullterrierreu die een nieuw thuis zoekt, bericht ook aan de meneer laten lezen en contact gezocht. Blijkt tijdens het gesprek, dat het om een half broer van Pummeke gaat.... Ik moest ervan huilen, hoe dan dit?

We gaan vanmiddag kijken. In Groningen ::) :biggrin2:
Edit: niks mis met Groningen uiteraard, maar niet écht om de hoek ;D
Ze zeggen dat toeval niet bestaat hè. Duimen draaien voor een goede klik!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3428683
Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 10:53 Gisteravond kreeg ik een tip over een bullterrierreu die een nieuw thuis zoekt, bericht ook aan de meneer laten lezen en contact gezocht. Blijkt tijdens het gesprek, dat het om een half broer van Pummeke gaat.... Ik moest ervan huilen, hoe dan dit?

We gaan vanmiddag kijken. In Groningen ::) :biggrin2:
Edit: niks mis met Groningen uiteraard, maar niet écht om de hoek ;D
Dit is wel heel erg toevallig en mooi. Ik snap dat je erom moest huilen hoor...

Groningen is niet zo gek ver weg hier trouwens. Gewoon om de hoek ;D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3428703
:-* bedankt allemaal! Zuko zit naast me op de bank, wat is hij :D :smitten:
We waren om 21:30 thuis, dus ik ga een poging doen om op de bank te slapen :biggrin2: Hij heeft ook weer een beste rugzak, maar die gaan we samen uitpakken. Degenen die hem opvingen, zijn daar al een heel eind in gevorderd, hij heeft vooral veel rust nodig in zijn bol, enigst hondje zijn.
Door Anne in Zweden
#3428704
Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 23:53 :-* bedankt allemaal! Zuko zit naast me op de bank, wat is hij :D :smitten:
We waren om 21:30 thuis, dus ik ga een poging doen om op de bank te slapen :biggrin2: Hij heeft ook weer een beste rugzak, maar die gaan we samen uitpakken. Degenen die hem opvingen, zijn daar al een heel eind in gevorderd, hij heeft vooral veel rust nodig in zijn bol, enigst hondje zijn.
Ooooowww, gefeliciteerd met de nieuwe liefde! Wat fijn dat hij een nieuw leven gaat krijgen bij mensen die verstand van zaken hebben! Heel veel plezier met elkaar, en slaap lekker op de bank! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3428706
Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 23:53 :-* bedankt allemaal! Zuko zit naast me op de bank, wat is hij :D :smitten:
We waren om 21:30 thuis, dus ik ga een poging doen om op de bank te slapen :biggrin2: Hij heeft ook weer een beste rugzak, maar die gaan we samen uitpakken. Degenen die hem opvingen, zijn daar al een heel eind in gevorderd, hij heeft vooral veel rust nodig in zijn bol, enigst hondje zijn.

Kijk aan.....dat zijn de leukste onverwachtse verrassingen in het leven :D
Soms lopen dingen nu eenmaal omdat ze zo moeten lopen ..... heel veel geluk met Zuko (en we willen morgen wel graag heeeeeeel veel foto's van jullie nieuwe 4voeter ;) )
Door Siberienne
#3428711
Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 23:53 :-* bedankt allemaal! Zuko zit naast me op de bank, wat is hij :D :smitten:
We waren om 21:30 thuis, dus ik ga een poging doen om op de bank te slapen :biggrin2: Hij heeft ook weer een beste rugzak, maar die gaan we samen uitpakken. Degenen die hem opvingen, zijn daar al een heel eind in gevorderd, hij heeft vooral veel rust nodig in zijn bol, enigst hondje zijn.
Gefeliciteerd! En veel geluk met elkaar gewenst !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door