Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3462509
zurca schreef: di 29 aug 2023, 13:52 En inmiddels is er een nieuwe snack bijgekomen...Sprinkhaan ::)

Het is ook best grappig, zo'n "zelfvoorzienend " hondje maarrrrrr.....als ze op een wandeling besluit alle snacks eens te nuttigen dan kom je geen meter vooruit en Pippa blinkt al niet echt uit in wandelen dus ik ben blij als iig bes-braam en meikeverseizoen weer klaar is :biggrin2:
Oh die zijn ook heel lekker, lekker crunchy :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: . Weird taste die kleine meid van jou! Wel echt heel grappig.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3462511
Ze is gewoon voor op haar tijd. Insecten en larven, dat is het voer van de toekomst.

Ik ging vroeger met Kleintje toen we beide nog jong waren ook op sprinkhaanjacht. Zaten er veel in het hoge gras in onze tuin. Lekker extra eiwitten want met het voer dat ze bij mijn ouders kregen, kon ze dat wel gebruiken.
Heerlijk vonden wij dat. Om het samen te doen (ik ving ze ook voor haar) en omdat ze ze lekker vond. Kroop ik op mn knieen door het gras en voelde me ook een beetje kat. Heerlijk. :smitten:
Door Siberienne
#3462515
Leuke rare jongens die Zweden: de bakkerij voor honden ;D
IMG_3380.jpeg
IMG_3380.jpeg (2.55 MiB) 6926 keer bekeken
IMG_3379.jpeg
IMG_3379.jpeg (5.2 MiB) 6926 keer bekeken
En in de boekwinkel de Kabouter van Rien Poortvliet in het zweuds
IMG_3384.jpeg
IMG_3384.jpeg (3.58 MiB) 6926 keer bekeken
We hebben een bijzonder probleempje; als ik in het Noors begin te praten, verstaan de Zweden me wel maar als ze in het Zweeds terug gaan praten verstaan wij er geen hout van :biggrin2: ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3462519
zurca schreef: di 29 aug 2023, 13:52 En inmiddels is er een nieuwe snack bijgekomen...Sprinkhaan ::)

Het is ook best grappig, zo'n "zelfvoorzienend " hondje maarrrrrr.....als ze op een wandeling besluit alle snacks eens te nuttigen dan kom je geen meter vooruit en Pippa blinkt al niet echt uit in wandelen dus ik ben blij als iig bes-braam en meikeverseizoen weer klaar is :biggrin2:
Sprinkhaan ;D ;D dat zijn ook wel lekker knapperige hapjes!
Door smulpaap
#3462521
Tja Russels vreten alles , zeker als je " het zelf kan regelen " ::)
Thara kan onderweg ook eeuwen bezig zijn met ontdekken , proeven , en lekker snacken
Door Too
#3463053
;D
..met je leesbril op onder de douche stappen is imo wel de overtreffende trap van diekleinelettertjes/slechtlichthier/kortearmen.
De stap hiervoor was met bril op zoeken naar een leesbril ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3463068
;D ;D nou heb ik ook wel eens naar mijn bril lopen zoeken terwijl ik hem ophad, maar ermee onder de douche stappen heb ik gelukkig nog niet gepresteerd :biggrin2:
Door hannabelgje
#3463075
Too schreef:;D
..met je leesbril op onder de douche stappen is imo wel de overtreffende trap van diekleinelettertjes/slechtlichthier/kortearmen.
De stap hiervoor was met bril op zoeken naar een leesbril ::)
Ach dan is ie meteen weer lekker schoon toch

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Siberienne
#3463224
Too schreef: do 14 sep 2023, 12:57 ;D
..met je leesbril op onder de douche stappen is imo wel de overtreffende trap van diekleinelettertjes/slechtlichthier/kortearmen.
De stap hiervoor was met bril op zoeken naar een leesbril ::)
Beter met bril dan met hoorapparaat (mijn meneer maakte bijna die fout)
Door zurca
#3463237
Voor mensen die een ander huis gaan kopen/huren, hier een tip....

Heeft het "nieuwe" huis muren met granol?
Dan zijn er meerdere opties.
De beste optie, zorg dat je genoeg budget hebt om de muren glad te laten maken.
Is dat budget er niet? Zorg dan voor genoeg budget om het sauzen uit te besteden.
Is dat budget er niet? Dan hangt het af van de kleur die de muren hebben... Spreekt de kleur je aan? Is het nog netjes? Top! Niks aan doen dan...
Is het niet meer zo netjes maar vind je de kleur wel goed? Oké, nog niets verloren....zoek een zelfde kleur en saus de muren netjes...niks aan de hand.
Wil je een totaal andere kleur? Dan hangt het van jezelf af, ben je een perfectionist of vind je dingen al snel wel oké?
Vind je dingen al snel oké? Prima, leuke kleur uitzoeken en lekker gaan sauzen..
Ben je perfectionist? Zoek een ander huis, zonder granol :P :-X :biggrin2:

(Ons hele huis heeft granol muren, beige van kleur. Veel muren krijgen een redelijk dezelfde kleur. Dit gaat prima... Echter, een aantal muren krijgen een totaal andere kleur. Gevolg? Donkere muur met witte stipjes ertussen door :-X >:( Met een kwast, zelfs tot penseel toe sta ik alle stipjes aan te stippen en daarna de muur weer helemaal met een roller. Nog witte stipjes. Eerste laag verdunnen met water, nog witte stipjes...
Pfffff >:( :-X ::) Wij hadden dus geen budget om de muren glad te laten maken, geen budget om het uit te besteden en, zo blijkt, ik ben op dat vlak, een perfectionist ::) :P )
Gebruikersavatar
Door pluk
#3463259
zurca schreef: do 21 sep 2023, 22:05 Voor mensen die een ander huis gaan kopen/huren, hier een tip....

Heeft het "nieuwe" huis muren met granol?
Dan zijn er meerdere opties.
De beste optie, zorg dat je genoeg budget hebt om de muren glad te laten maken.
Is dat budget er niet? Zorg dan voor genoeg budget om het sauzen uit te besteden.
Is dat budget er niet? Dan hangt het af van de kleur die de muren hebben... Spreekt de kleur je aan? Is het nog netjes? Top! Niks aan doen dan...
Is het niet meer zo netjes maar vind je de kleur wel goed? Oké, nog niets verloren....zoek een zelfde kleur en saus de muren netjes...niks aan de hand.
Wil je een totaal andere kleur? Dan hangt het van jezelf af, ben je een perfectionist of vind je dingen al snel wel oké?
Vind je dingen al snel oké? Prima, leuke kleur uitzoeken en lekker gaan sauzen..
Ben je perfectionist? Zoek een ander huis, zonder granol :P :-X :biggrin2:

(Ons hele huis heeft granol muren, beige van kleur. Veel muren krijgen een redelijk dezelfde kleur. Dit gaat prima... Echter, een aantal muren krijgen een totaal andere kleur. Gevolg? Donkere muur met witte stipjes ertussen door :-X >:( Met een kwast, zelfs tot penseel toe sta ik alle stipjes aan te stippen en daarna de muur weer helemaal met een roller. Nog witte stipjes. Eerste laag verdunnen met water, nog witte stipjes...
Pfffff >:( :-X ::) Wij hadden dus geen budget om de muren glad te laten maken, geen budget om het uit te besteden en, zo blijkt, ik ben op dat vlak, een perfectionist ::) :P )
Granol is echt verschrikkelijk!
Oplossing:
Verzin een kleur en maak iedereen die iets over de witte stipjes zegt wijs dat t zo hoort!

Mijn eerste eigen woning was een zolderetage. Alles was cremekleur. Ik heb het wit gesaust, maar door goedkope verf, slecht licht en beperkte klusvaardigheden was t niet overal even goed gedekt. Iedereen die er iets van zei vertelde ik dat mn muren 'tropisch wit' waren en dat het zo hoorde :cool:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3463266
Ik kreeg vandaag een potloodtekening binnen van mijn Nox.

Zo ontzettend blij mee!
IMG20230922144652b.jpg
IMG20230922144652b.jpg (738 KiB) 6475 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3463270
Ronald schreef: vr 22 sep 2023, 15:56 Ik kreeg vandaag een potloodtekening binnen van mijn Nox.

Zo ontzettend blij mee!

IMG20230922144652b.jpg
Wat een lieve herinnering!

Ik kreeg vorige week toevallig via Facebook een video-opname in handen van het WK Bouviers in 2007. Ik wist niet van het bestaan van deze beelden. Maar er stond minutenlang beeldmateriaal op van Nena en mij tijdens appèl en manwerk, gefilmd door iemand uit het publiek. Pfoeh, dat was even wat traantjes wegpinken! Maar wel heel mooi om te zien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door