Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3428811
Manlief heeft gehoord dat de stamceltherapie mbt acute leukemie, aml, is aangeslagen, hij is weer redelijk op de rit. Werkt weer full time, niet meer op zee maar aan de wal. We zijn intens dankbaar dat hij dit overleefd heeft en voor nu schoon genoeg is. Op dit moment is het leven goed zoals het is. Pluk de dag..

Inmiddels hebben we, totaal niet gepland maar wel zeer welkom, een 2e huisgenoot erbij. Dex is een kruising labrador x Duitse staande korthaar. 13 maanden, 3e eigenaar. Hij past zich heel erg leuk aan en geniet van zijn nieuwe beachboy lifestyle aan de Scheveningse kust. Hij mag binnenkort zijn eerste stappen in de apporteer sport gaan zetten, doen waar hij voor gemaakt is.
Hij is sinds aankomst gelijk op de kvv gegaan, er gaat een culinaire wereld voor hem open..

Onze Flowie word wel oud, zij is nu 8,5 maar mankeert al aardig wat. Door de komst van Dex fleurt ze wel op. :)

En zo pakken we onze barfplaats hobby weer op.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3428813
Super om te lezen dat de stamceltherapie is aangeslagen en jullie weer kunnen leven ipv overleven!
Maar je kent barfplaats toch nog wel een beetje? Benoemen dat er een nieuwe viervoeter rondloopt zonder foto's kan niet :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3428814
dinky89 schreef: wo 30 jun 2021, 08:10 Super om te lezen dat de stamceltherapie is aangeslagen en jullie weer kunnen leven ipv overleven!
Maar je kent barfplaats toch nog wel een beetje? Benoemen dat er een nieuwe viervoeter rondloopt zonder foto's kan niet :biggrin2:
Uiteraard, zodra ik heb uitgedokterd hoe dat ook alweer moet volgt er een foto ;D
Door Lizzy
#3428815
Inge en Bono schreef: di 29 jun 2021, 09:56 De aankomende dagen doen we vooral veel dit:
PhotoGrid_1624952983682.jpg
Er moet een bepaald emmertje flink geleegd worden ;)

Dit is een eerdere foto die ik kreeg van de knapzak :smitten:
received_245682286932589.jpeg
Ohwww, ik kom nooit in deze draad maar nu toevallig wel! Van harte gefeliciteerd met deze knappe jongen! Komt wel goed met hem zo te zien. Fijn dat hij bij jou mag wonen :-*
Door Lizzy
#3428816
Els&Flow schreef: wo 30 jun 2021, 08:06 Manlief heeft gehoord dat de stamceltherapie mbt acute leukemie, aml, is aangeslagen, hij is weer redelijk op de rit. Werkt weer full time, niet meer op zee maar aan de wal. We zijn intens dankbaar dat hij dit overleefd heeft en voor nu schoon genoeg is. Op dit moment is het leven goed zoals het is. Pluk de dag..
Ohhwww, wat goed! Wat ontzettend fijn! Wat ben ik blij om dit te lezen :-*
Inmiddels hebben we, totaal niet gepland maar wel zeer welkom, een 2e huisgenoot erbij. Dex is een kruising labrador x Duitse staande korthaar. 13 maanden, 3e eigenaar. Hij past zich heel erg leuk aan en geniet van zijn nieuwe beachboy lifestyle aan de Scheveningse kust. Hij mag binnenkort zijn eerste stappen in de apporteer sport gaan zetten, doen waar hij voor gemaakt is.
Hij is sinds aankomst gelijk op de kvv gegaan, er gaat een culinaire wereld voor hem open..

Onze Flowie word wel oud, zij is nu 8,5 maar mankeert al aardig wat. Door de komst van Dex fleurt ze wel op. :)

En zo pakken we onze barfplaats hobby weer op.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst :-*

Dat is wel rot om te zien he, als je hond ineens zo oud is..... Fijn dat ze wel wat opgefleurd is met de komst van Dex.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3428821
Zo ontzettend fijn Els om dit te lezen, je man en jullie hebben een zware tijd doorstaan, wat dankbaar om dit te horen. Inderdaad geniet van elke dag. Ik hoop oprecht dat dit heel veel mooie dagen en jaren mogen zijn.
Kan hij wennen aan het werken op land?

En Deze, heb hem natuurlijk op Facebook al gezien, echt een leukerd!! En Flow blijft een lieverd, hopelijk gaat ook zij nog lang genieten.
Door - pien -
#3428827
dinky89 schreef: wo 30 jun 2021, 08:10 Super om te lezen dat de stamceltherapie is aangeslagen en jullie weer kunnen leven ipv overleven!
Maar je kent barfplaats toch nog wel een beetje? Benoemen dat er een nieuwe viervoeter rondloopt zonder foto's kan niet :biggrin2:
Ik sluit me helemaal aan bij dinky!
Wat geweldig dat de therapie is aangeslagen :-*
En ik ben erg benieuwd naar foto's van Dex!
Door Anne in Zweden
#3428840
Wat fijn dat het met je man de goede kant op gaat, Els! Het neemt een hap uit je leven, zoiets, maar wat heerlijk dat jullie nu weer vooruit kunnen kijken. En wat leuk dat jullie een nieuwe huisgenoot hebben! Veel plezier, geluk en vooral ook veel mooie en gezonde jaren samen gewenst! :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3428848
Fijn dat de stamceltherapie heeft aangeslagen, Els. En wat al gezegd is: nu kun je weer denken aan leven in plaats van overleven.

En wat leuk! Een Dex erbij! Maar uh... ik weet even niet of het al gezegd is hè... Maar foto's zijn natuurlijk wel een must. En dan niet ééntje, maar gewoon een hele trits!
Door smulpaap
#3428869
Inge en Bono schreef: di 29 jun 2021, 09:56 De aankomende dagen doen we vooral veel dit:
PhotoGrid_1624952983682.jpg
Er moet een bepaald emmertje flink geleegd worden ;)

Dit is een eerdere foto die ik kreeg van de knapzak :smitten:
received_245682286932589.jpeg
Oh Inge wat leuk !,. Wat een leukerd om te zien . Heel veel geluk met deze lieverd
Door Siberienne
#3428909
Ik heb mezelf een cadeautje gedaan; een nieuw shirt met lange mouwen (dit in het kader van de muggen) van wol met zijde. Eco. Europees geproduceerd. Levenslange gratis reparatie. En een mooie kleur en het jeukt niet :) helemaal blij mee. Het is zoooo veel minder benauwd dan synthetische kleren en heerlijk licht en snel droog. Ik ben fan! (Northern playground heet het merk, motto is buy less play more)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door