Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3412244
Eerste nachtje werk achter de rug.
Valt tot nu toe ontzettend mee! Ik ben helemaal niet moe, heel gek.

Ik heb van 22u tot 6u40 gewerkt (moest officieel tot 6u, maar je kan je stalen niet midden in een behandeling laten staan he ::) ), dan om 7u15 thuisgekomen, kindjes aangekleed en naar school gebracht (te voet, dik 3km), de auto naar de garage gebracht voor carrosserie herstelling verderop in onze straat en teruggewandeld. En nu ben ik aan het wachten tot de katjes gedaan hebben met eten, en dan zal ik toch maar eens in m'n bed kruipen. Maar eerlijk, m'n lijf doet een beetje pijn (spierpijn) en ik heb hoofdpijn (te weinig gedronken), maar verder voel ik amper dat ik niet geslapen heb. Dit had ik echt nooit verwacht..
Ik had gedacht dat ik vanaf 3u of zo ging moeten vechten om wakker te blijven oid..

Maar goed, het was maar de eerste. Donderdag de 2e en dan vrijdag ook. Je zal zien dat die dan heel zwaar worden... ::)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3412261
Oei, ik vind het echt knap van je PoP! Strakjes maar een lekker bakje koffie voor jou als je de kinderen uit school haalt...

Ik heb vandaag weer zo'n dag dat ik alles kan, en het is een grote teringzooi in huis... Maar dat kan ik toch niet oplossen (we hebben een zandbak voor de deur omdat ze van de week gaan verbouwen) dus heb ik iets nutteloos gedaan.... Even de glazenkast uitgemest, strakjes word ik vast helemaal gelukkig van een stralende glazenkast (en een moddervloer en bank vol zand)
IMG-20201027-WA0008.jpg
IMG-20201027-WA0008.jpg (79.17 KiB) 1586 keer bekeken
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3412271
Ik weet uiteraard niet hoe het bij jou zal gaan PoP maar zelf heb ik altijd het meeste last van een slechte nacht de dag erna. Dus stel van maandag op dinsdag niet/weinig geslapen dan voel ik mij de dinsdag nog normaal maar ben ik de woensdag gesloopt. Hopelijk geldt dat uiteraard niet voor jou en sla jij je er goed doorheen ;)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3412348
Je gaat het wel redden Pop!!! Mijn kids zijn dan wel wat ouder, maar toch ;) ...

Komende maand geen nachtdienst (gelukkig); 2x 32 uur, 1x 24 uur en dan 1 dag (om de teveel uren compenseren ivm manager)..... ben blij dat ik het zo kon oplossen met mn manager... morgen wel 5 uurtjes extra, maar da’s ook in goed overleg gegaan en omdat ik weet met wie ik werk, vind ik het niet zo erg ;) :biggrin2: .....
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3412424
Even weer een update van mijn kant:

We zijn volgende week een jaar na de stamceltransplantatie. Manlief is weer helemaal aan het werk, niet meer op zee maar wel nog in de vis. Het gaat best goed met hem, gezien wat er allemaal is gebeurd. Uiteraard blijft hij wel onder behandeling, maar op dit moment kunnen we adem halen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3412431
Ik duim dat jullie volgende week dezelfde uitslag van de stamceltransplantatie gaan krijgen als vader van mijn zwager afgelopen week Els!
Door Lizzy
#3412466
Els&Flow schreef: vr 30 okt 2020, 18:22 Even weer een update van mijn kant:

We zijn volgende week een jaar na de stamceltransplantatie. Manlief is weer helemaal aan het werk, niet meer op zee maar wel nog in de vis. Het gaat best goed met hem, gezien wat er allemaal is gebeurd. Uiteraard blijft hij wel onder behandeling, maar op dit moment kunnen we adem halen.
Wat een fijn nieuws Els! Ik ben heel blij voor jullie :-*

Wat houdt de behandeling die hij nu krijgt in?
Door Tanna
#3412561
Wat een mooie berichten van PopP en Els. Dat gevoel van lange tijd eigenlijk je adem inhouden komt me bekend voor, fijn dat er nu wat lucht is. :-*
Door hannabelgje
#3412564
Mijn melkopschuimer is binnen dus ik zit nu aan een zalige homemade latte macchiato. Waarom ik die jaren geleden niet al gekocht heb weet ik eigenlijk niet.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door