Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ywa100
#3396989
En waar heb jij hem besteld Rosmin?
Ik moet ook een loopplank hebben voor mijn senioren.
Ik had zo'n houten, maar die heeft mijn vorige DH aan flarden gelopen :biggrin2:
Door Robian
#3397008
oh wauw. Dames bedankt voor alle links.
Ik ga vanavond meteen alles eens even bekijken
Door ywa100
#3397012
Dank je wel Rosmin,
zou je ook nog willen laten weten of hij bevalt?
Ik twijfel nog, maar moet echt snel een plank hebben.
Is er toevallig iemand in Zuid-Limburg met een loopplank, die ik eens mag bekijken?

Groetjes,
Yvonne
Door rosmin
#3397143
Hij is binnen, ziet er mooi uit, moet bij mijn auto wel via achterklep, voor de achterbank sluit ie niet goed aan, past ie niet tussen portier/ achterbank.
Morgen eerst de auto uitruimen/ schoonmaken/ en achterklepruimte hondproof maken. Wordt vervolgd, Goede tip Anne!
Door rosmin
#3397144
Ben nu op zoek naar Brush Grubber BG 03 (voor kleine boomtjes uit grond te trekken), kan alleen via site in Amerika. maar deze willen niet versturen naar Europa.

Anne, je vindt vaak sites waar je van alles kan kopen ;) ;D
Heb je tips ::)
#DTV
Door Anne in Zweden
#3397153
rosmin schreef: vr 13 mar 2020, 21:05 Ben nu op zoek naar Brush Grubber BG 03 (voor kleine boomtjes uit grond te trekken), kan alleen via site in Amerika. maar deze willen niet versturen naar Europa.

Anne, je vindt vaak sites waar je van alles kan kopen ;) ;D
Heb je tips ::)
#DTV
Wat kost zo'n ding normaal gesproken? Ik heb er een gevonden voor 150 dollar (US), verzendkosten 122 dollar... ::)
Door rosmin
#3397154
De fabrikant zei dat ie USD 129,99 moest kosten , maar stuurt niet naar EU.

We vinden de verzendkosten van USD 122 toch wel iets aan de hoge kant......
Dank voor zoeken:-)
Door src_esther
#3397156
rosmin schreef: za 14 mar 2020, 00:19 De fabrikant zei dat ie USD 129,99 moest kosten , maar stuurt niet naar EU.

We vinden de verzendkosten van USD 122 toch wel iets aan de hoge kant......
Dank voor zoeken:-)
Wij gebruiken zoiets:
Afbeelding
:biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3397157
rosmin schreef: za 14 mar 2020, 00:19 De fabrikant zei dat ie USD 129,99 moest kosten , maar stuurt niet naar EU.

We vinden de verzendkosten van USD 122 toch wel iets aan de hoge kant......
Dank voor zoeken:-)
Joh! ;D
Door Cindy de Wolf
#3397172
Ik had/heb er eentje van petramp en op zich beviel die prima alleen elke keer van achteren pakken, vast moeten zetten ed. Afgelopen augustus hebben we een Nissan nv 200 gekocht en daarin heeft vriendlief er zelf 1 ingebouwd. De laadvloer met 6cm verhoogd en daaronder schuif je de loopplank. Ideaal. Hij heeft hem van metaal gelast dus ook berenproof, stevige plank erop en daarover antislip stof.
Door rosmin
#3400102
ywa100 schreef: do 12 mar 2020, 13:16 Dank je wel Rosmin,
zou je ook nog willen laten weten of hij bevalt?
He Yvonne,
De loopplank/trap bevalt supergoed, ik zet hem op de meest uitgestrekte hoek, zodat de opstap ietsje kleiner wordt. In het begin heb ik Roxy het wacht-commando wel moeten herleren, anders sprong ze zo uit de kofferbak langs de trap, met alsnog een knik in haar rug/achterhand:-(
Het langzaam af- en oplopen zat er snel in bij d'r, zeker met wat lekkers op iedere tree.
Door Anne in Zweden
#3400106
rosmin schreef: za 04 apr 2020, 15:24 He Yvonne,
De loopplank/trap bevalt supergoed, ik zet hem op de meest uitgestrekte hoek, zodat de opstap ietsje kleiner wordt. In het begin heb ik Roxy het wacht-commando wel moeten herleren, anders sprong ze zo uit de kofferbak langs de trap, met alsnog een knik in haar rug/achterhand:-(
Het langzaam af- en oplopen zat er snel in bij d'r, zeker met wat lekkers op iedere tree.
Ha, fijn om te lezen! Hier zijn we er ook ontzettend tevreden mee: de honden accepteren hem goed (zelfs ons sensitiefje Aris), en het is zooo'n lekker lichtgewicht, makkelijk in en uit te vouwen, en handig klein wanneer hij niet in gebruik is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door