Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3462737
Lizzy schreef: za 02 sep 2023, 15:45 Ja. Ik begrijp dat helemaal. Kun je af en toe overdag een tukkie doen?


Mmm. Ja daar word je dan ook niet echt blij van, van zo'n opmerking :-\ . En toen? Ik bedoel, gaat je huisarts hiermee dan nog wat ondernemen ofzo? Jeetje, jullie krijgen het echt voor je kiezen met je kleine meid. Beh. Sterkte met je meisje :-* .
Ja ik kan wel af en toe wat slapen overdag. Dat is wel mijn livesaver.

De huisarts wat doen? Ik heb gister serieus meer dan drie kwartier aan de telefoon gehangen voor ik bij godsgratie mocht komen. En dan hebben ze een diagnose en dat is het dan weer. Die kijken op geen enkele manier verder dan hun neus lang is. Gelukkig wilde onze nieuwe kinderarts wel een vinger aan de pols houden, daar moeten we in januari weer heen voor controle. En ik ga dus maar bij de kno arts navragen of alleen buisjes nog steeds het beste is of dat er zo langzaam aan richting amandelen knippen gedacht moet worden. Je moet echt zelf de regie houden en schijt hebben aan alle stempels (overbezorgd, incapabel enz) die het in je dossier oplevert. Want het interesseert de meesten echt minder dan niets.
Door Lizzy
#3462738
Kaela schreef: za 02 sep 2023, 16:11 Ja ik kan wel af en toe wat slapen overdag. Dat is wel mijn livesaver.
Godzijdank. Ik snap dat wel, dat dat je livesaver is.
De huisarts wat doen? Ik heb gister serieus meer dan drie kwartier aan de telefoon gehangen voor ik bij godsgratie mocht komen. En dan hebben ze een diagnose en dat is het dan weer. Die kijken op geen enkele manier verder dan hun neus lang is. Gelukkig wilde onze nieuwe kinderarts wel een vinger aan de pols houden, daar moeten we in januari weer heen voor controle. En ik ga dus maar bij de kno arts navragen of alleen buisjes nog steeds het beste is of dat er zo langzaam aan richting amandelen knippen gedacht moet worden. Je moet echt zelf de regie houden en schijt hebben aan alle stempels (overbezorgd, incapabel enz) die het in je dossier oplevert. Want het interesseert de meesten echt minder dan niets.
:-X :-X :-X :-X

Nou lekker dan. Dus je gooit als arts even een bommetje op en dat was het dan? Blij dat je een goede kinderarts hebt.... En ja, als ik dit zo lees moet je inderdaad schijt hebben aan wat het je oplevert aan commentaar in je dossier. Fuck het dossier. Het gaat om jouw kind. Maar ik word er ook wel moedeloos van, als ik dit lees (en het is ook wel zoals ik de zorg "ken" hoor) :-\ . Mooi ruk voor jullie. Ik hoop dat je dan weer wijzer wordt van het gesprek met de KNO.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3462739
Lizzy schreef: za 02 sep 2023, 17:03 Godzijdank. Ik snap dat wel, dat dat je livesaver is.


:-X :-X :-X :-X

Nou lekker dan. Dus je gooit als arts even een bommetje op en dat was het dan? Blij dat je een goede kinderarts hebt.... En ja, als ik dit zo lees moet je inderdaad schijt hebben aan wat het je oplevert aan commentaar in je dossier. Fuck het dossier. Het gaat om jouw kind. Maar ik word er ook wel moedeloos van, als ik dit lees (en het is ook wel zoals ik de zorg "ken" hoor) :-\ . Mooi ruk voor jullie. Ik hoop dat je dan weer wijzer wordt van het gesprek met de KNO.
Ik dank God op mijn blote knietjes dat het uiteindelijk nog steeds om vervelende, maar niet hele ernstige dingen gaat. Als ik lees hoe de dingen met Sonja en Angel gaan. En de echo van Leo, gewoon een maand wachten op acute zorg. Het stemt me dieptriest dat onze zorg zo verworden is. We hebben het allemaal in Nederland en de versnippering, protocollen en weet ik wat al meer zorgt er voor dat het om te janken zo slecht is.
Door Lizzy
#3463212
Tibbies schreef: do 07 sep 2023, 15:33 Lizzy, is het nog gelukt om de echo van Leo te vervroegen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oh sorry, deze is aan me voorbij gegaan! Die is afgezegd. Leo is hersteld!!! Yeahh!!! Zo dan, we zijn echt dik 4 weken bezig geweest met herstellen zeg! Het is nu pas dat we beide zeggen "nou, het gaat wel weer". Mijn reuk is nog steeds niet 100% maar ondanks dat is mijn eetlust best wel weer goed. Leo heeft geen pijn in zijn nieren en spieren meer dus dat gaat ook goed. In overleg met de HA de boel geannuleerd. Zij denkt dat het spieren zijn geweest en niet zijn nieren.

Maar voor ons was Corona dus niet gewoon een griepje :-X
Door Siberienne
#3464786
En toen, na al die jaren, heb ik voor het eerst ook corona.

Mijn meneer is al weken aan het prutten, hij testte negatief maar wel opvallend, hij rook de koffie niet meer. Nu, 3 weken later (!) werd ik ook ziek en ik test nu positief. Hij heeft nog steeds nul energie en hoest als een dolle, en wij hebben zo’n zwarte meneer in huis die stuitert van de energie. Dus lopen we om en om een ommetje dat voelt als een marathon….
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3464799
Siberienne schreef: wo 08 nov 2023, 20:12 En toen, na al die jaren, heb ik voor het eerst ook corona.

Mijn meneer is al weken aan het prutten, hij testte negatief maar wel opvallend, hij rook de koffie niet meer. Nu, 3 weken later (!) werd ik ook ziek en ik test nu positief. Hij heeft nog steeds nul energie en hoest als een dolle, en wij hebben zo’n zwarte meneer in huis die stuitert van de energie. Dus lopen we om en om een ommetje dat voelt als een marathon….
Hè wat vervelend voor jullie!

Toen ik Corona had was ik al 3 dagen ziek als een hond voordat de zelftest positief werd. En 3 dagen later was hij alweer negatief, en ik was nog steeds goed ziek. Dus het zegt niet altijd iets als de test negatief is helaas.

Probeer goed uit te zieken ondanks de zwarte meneer die ook aandacht wil. Beterschap! :-*
Door Lizzy
#3464810
Leo testte twee keer negatief terwijl ie al ziek was....

(wij hebben alleen nul gehoest, echt nul, dus ik vraag me nog steeds wel eens af of wij nou echt corona hadden... We zijn beide wel een keer of 3 positief getest dus het zal wel...? Leo doet aan een onderzoek mee, heeft weer bloed ingestuurd dus ben benieuwd of hij veel antistoffen heeft of niet).

Heel veel beterschap Siberienne! Waardeloos voor jullie :-*
Door Tanna
#3464841
Lizzy schreef: do 09 nov 2023, 07:50 Leo testte twee keer negatief terwijl ie al ziek was....

(wij hebben alleen nul gehoest, echt nul, dus ik vraag me nog steeds wel eens af of wij nou echt corona hadden... We zijn beide wel een keer of 3 positief getest dus het zal wel...? Leo doet aan een onderzoek mee, heeft weer bloed ingestuurd dus ben benieuwd of hij veel antistoffen heeft of niet).

Heel veel beterschap Siberienne! Waardeloos voor jullie :-*
Mijn broer dat ook aan dat onderzoek mee en die kreeg vorig jaar bericht dat hij corona had gehad. Daar had hij zelf eigenlijk niks van gemerkt, behalve dat hij een beetje verkouden was geweest.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3464842
Even een vraagje hoe kunnen ze in de anti stoffen het onderscheid zien of dat door een infectie is gekomen of door de vaccinatie. Ben daar wel nieuwsgierig naar. Heb je dan net iets andere antistoffen? Of meten ze meer?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door