Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3462487
O bah, Lizzy en Leo en Kaela - wat een ellende om je zo ziek te voelen. Ik hoop dat de klachten snel minder worden en dat jullie dan weer helemaal de oude zijn. Stom hè, corona krijgen terwijl je zo je best doet om dat te voorkomen. Wij waren afgelopen kerst aan de beurt. Dan woon je als een halve kluizenaar op het Zweedse platteland, drie jaar lang geen corona opgelopen, dan één bezoekje in december van Nederlandse dierbaren en hoppa, raak. Gelukkig waren we alleen wat bleh en hebben we er niets aan overgehouden, maar het bewijst weer eens hoe snel en onverwacht je besmet kunt worden.

Doranto/Hedwig - jij ook beterschap, en ik hoop dat je de behandelingen goed doorstaat!
Door Lizzy
#3462546
Mijn conclusie is wel dat het echt een kl*te virus is. Gisteren naar de huisarts geweest met Leo. Pijn in zijn nieren.... We moeten voor een echo. En we zijn nu 15 dagen onderweg en nog steeds voelen we ons behhhhh.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3462552
Lizzy schreef: wo 30 aug 2023, 08:41 Mijn conclusie is wel dat het echt een kl*te virus is. Gisteren naar de huisarts geweest met Leo. Pijn in zijn nieren.... We moeten voor een echo. En we zijn nu 15 dagen onderweg en nog steeds voelen we ons behhhhh.
Nou, jullie hebben wel een lekker variantje te pakken dan, zeg. :o
Heel veel beterschap en sterkte! :-*
Door eelke
#3462562
Ik weet ook niet welk effect de 1,5 meter samenleving op je weerstand heeft gehad, en of er ook niet een deel van het ziekzijn nu daar aan te wijten is.

Zelf heb ik griep gehad in februari (ivm werk moest ik blijven testen) en ik ben daar eigenlijk nog steeds niet van hersteld. Ik heb mijn conditie nog steeds niet terug opgebouwd gekregen waar deze daarvoor was.

Misschien ook een deel omdat je lichaam ook gewoon niet meer weet wat het met een virus moet? Naast dat het dan ook nog een nieuw virus is.

Moet jij ook een echo? Had de huisarts nog tips verder?
Door Lizzy
#3462588
eelke schreef: wo 30 aug 2023, 12:02 Ik weet ook niet welk effect de 1,5 meter samenleving op je weerstand heeft gehad, en of er ook niet een deel van het ziekzijn nu daar aan te wijten is.

Zelf heb ik griep gehad in februari (ivm werk moest ik blijven testen) en ik ben daar eigenlijk nog steeds niet van hersteld. Ik heb mijn conditie nog steeds niet terug opgebouwd gekregen waar deze daarvoor was.

Misschien ook een deel omdat je lichaam ook gewoon niet meer weet wat het met een virus moet? Naast dat het dan ook nog een nieuw virus is.

Moet jij ook een echo? Had de huisarts nog tips verder?
Ik ook niet (wat de invloed is) maar ik houd mij al een goed jaar niet meer aan 1,5 meter en ik deed alles weer. Restaurants, visite, theater, etc.

Leo belde voor een echo afspraak en kan 26 september terecht dus nu moeten we weer morgen een afspraak met de huisarts maken dat dit volstrekt onacceptabel is (en het nog steeds niet goed gaat met hem).

Huisarts had veder geen tips. Die deed niks anders als een beetje appelig kijken. Hopen dat we morgen een andere huisarts hebben.... ::)
Door zurca
#3462590
Gets Lizzy, wat ellendig dat jullie zo ziek zijn...beterschap.

Hopelijk krijgt Leo het via de huisarts voorelkaar om eerder een afspraak te kunnen maken. En anders kan misschien de zorgverzekering nog wat betekenen?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3462603
Lizzy schreef: wo 30 aug 2023, 17:35 Ik ook niet (wat de invloed is) maar ik houd mij al een goed jaar niet meer aan 1,5 meter en ik deed alles weer. Restaurants, visite, theater, etc.

Leo belde voor een echo afspraak en kan 26 september terecht dus nu moeten we weer morgen een afspraak met de huisarts maken dat dit volstrekt onacceptabel is (en het nog steeds niet goed gaat met hem).

Huisarts had veder geen tips. Die deed niks anders als een beetje appelig kijken. Hopen dat we morgen een andere huisarts hebben.... ::)
26 september?!?! :o
Dat duurt wel heel lang, zeg! Ik zou zeker kijken of dat niet vervroegd kan worden. :(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3462605
Het is toch vreselijk, zulke wachttijden. Ik snap best dat je er soms niet aan ontkomt. Als het is is waar je, hoe vervelend ook, best even mee kan leven. Maar in dit soort gevallen is het echt onacceptabel. Hoop dat jullie morgen iets geregeld krijgen!
Door eelke
#3462608
Lizzy schreef: wo 30 aug 2023, 17:35 Ik ook niet (wat de invloed is) maar ik houd mij al een goed jaar niet meer aan 1,5 meter en ik deed alles weer. Restaurants, visite, theater, etc.

Leo belde voor een echo afspraak en kan 26 september terecht dus nu moeten we weer morgen een afspraak met de huisarts maken dat dit volstrekt onacceptabel is (en het nog steeds niet goed gaat met hem).

Huisarts had veder geen tips. Die deed niks anders als een beetje appelig kijken. Hopen dat we morgen een andere huisarts hebben.... ::)
Ohh ik hoop echt dat morgen een beter plan geeft, want dit klinkt niet erg jofel. Waar gaan ze de echo eigenlijk van maken?
Door Lizzy
#3462624
eelke schreef: wo 30 aug 2023, 20:34 Ohh ik hoop echt dat morgen een beter plan geeft, want dit klinkt niet erg jofel. Waar gaan ze de echo eigenlijk van maken?
Nieren.

Leo heeft vanmorgen weer naar de huisarts gebeld en daar kan ie morgen terecht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door