Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kakocavi
#3411720
sam28 schreef: za 17 okt 2020, 19:56 Ze keek alsof ik een volslagen idioot was. :???:
Misschien omdat je niet gewoon vroeg of ze even een stapje terug wilde doen. Er is al te veel boosheid en te weinig verdraagzaamheid in het land als je het mij vraagt.
Door Tanna
#3411721
kakocavi schreef: za 17 okt 2020, 23:22 Misschien omdat je niet gewoon vroeg of ze even een stapje terug wilde doen. Er is al te veel boosheid en te weinig verdraagzaamheid in het land als je het mij vraagt.
Wat echt gewoon zou zijn is als er helemaal niet gevraagd hoeft te worden of die vrouw een stapje terug wil doen. Ze was dus al een stapje te ver gegaan en dat kan nu niet meer. Heeft niks met verdraagzaamheid te maken.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3411730
kakocavi schreef:

Misschien omdat je niet gewoon vroeg of ze even een stapje terug wilde doen. Er is al te veel boosheid en te weinig verdraagzaamheid in het land als je het mij vraagt.
Ooh maar als ik mezelf boos vind, vinden anderen mij gewoon duidelijk. Ik ben dus nooit boos geweest op die vrouw maar heb gewoon heel duidelijk gezegd dat Ik graag wel afstand wil houden. ;)
Niet meer en niet minder. Ik begrijp eigenlijk ook niet waaruit je leest dat ik heel boos gedaan heb tegen die vrouw.
Door hannabelgje
#3411737
sam28 schreef: Ooh maar als ik mezelf boos vind, vinden anderen mij gewoon duidelijk. Ik ben dus nooit boos geweest op die vrouw maar heb gewoon heel duidelijk gezegd dat Ik graag wel afstand wil houden. ;)
Niet meer en niet minder. Ik begrijp eigenlijk ook niet waaruit je leest dat ik heel boos gedaan heb tegen die vrouw.
Lol dat heb ik ook altijd. Dan denk ik boos te doen en dan zeggen collega's dat was toch niet boos dat was gewoon je grenzen aangeven. Badass lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door kakocavi
#3411740
sam28 schreef: zo 18 okt 2020, 07:43 Ooh maar als ik mezelf boos vind, vinden anderen mij gewoon duidelijk. Ik ben dus nooit boos geweest op die vrouw maar heb gewoon heel duidelijk gezegd dat Ik graag wel afstand wil houden. ;)
Niet meer en niet minder. Ik begrijp eigenlijk ook niet waaruit je leest dat ik heel boos gedaan heb tegen die vrouw.
Heel boos zei ik niet he ;) Het ligt er ook aan hoe je het zei natuurlijk, daar was ik idd niet bij. Desalniettemin heb ik in het algemeen wel het idee dat de verdraagzaamheid onder mensen de laatste tijd afneemt, wat ook logisch is gezien de stress. Hoe vriendelijker je dan bent tegen mensen, ook wanneer je gelijk hebt en ook wanneer die mensen stom zijn, hoe beter.
Door eelke
#3411744
sam28 schreef: za 17 okt 2020, 16:36 Ik was even in de supermarkt. Schappen waren zo ongeveer weer leeg. (oke, dat wat ik wilde hebben was er niet altijd, het viel best mee :biggrin2: )
Bij de kassa komt er een vrouw redelijk dicht achter me staan, grensgeval, zeg ik iets of zeg ik niks. Ik had mn boodschappen op de kassa gelegd gaat ze naast me staan om haar zooi er ook op te leggen. Toen heb ik heel duidelijk gezegd dat IK graag wel afstand wil houden. Echt, de stoom komt me dan echt uit mijn oren. >:(
Was je bij de AH? Daar is iets gebeurt in het distributiecentrum waardoor de schappen zo leeg zijn.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3411779
pluk schreef: zo 18 okt 2020, 22:46 Voor wie het niet heeft gezien: kijk Zondag met Lubach terug!

Hij was weer goed hé....'fiks de fuik'....een goede kijk op hoe onze 'beleving' door alles wat je klikt, luistert of kijkt wordt beïnvloed.
Het zou goed zijn als mensen beseffen hoe een algoritme werkt, dat heel veel keuzes die je maakt helemaal geen keuze is maar een gevolg van een eerdere actie.
Door Cathelijn
#3411785
Arjen heeft denk ik Social Dilemma gekeken op Netflix. Daar had mijn collega het deze week over, die was helemaal onder de indruk. Heel goed dat hij dit laat zien. Goed voor onze bewustwording hoe dat werkt bij Facebook ed.
Door src_esther
#3411791
Cathelijn schreef: ma 19 okt 2020, 07:40 Arjen heeft denk ik Social Dilemma gekeken op Netflix. Daar had mijn collega het deze week over, die was helemaal onder de indruk. Heel goed dat hij dit laat zien. Goed voor onze bewustwording hoe dat werkt bij Facebook ed.
Arjen heeft een redactie. Blijkbaar vonden ze het fenomeen inmiddels zorgelijk genoeg om er aandacht aan te besteden en ze hebben het aardig verpakt.
Door hannabelgje
#3411899
Omdat het toch veel aangeraden wordt ga ik mijn dagelijkse multivit uitbereiden met vitamine d3 druppels. Ze komen vandaag binnen. Zijn er meer mensen die supplementen zijn gaan slikken? Veel vitamine c doe ik al.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door