Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3391696
IMG_20191218_155844[1].jpg
IMG_20191218_155844[1].jpg (5.25 MiB) 1698 keer bekeken


* There is a crack in everything. That's how the light gets in *

Ik zag 'm en wist dat dit 'm moest worden. Frou Frou hoort natuurlijk niet in een urn op de kast... Maar nu dat het geval is, dan maar een prachtige als deze. Ik ben "blij" dat ze haar (een na laatste) rustplaats heeft gekregen.

De urn is trouwens handgemaakt door Margreet van der Blom- Dul van: https://www.urnenatelier-unique.nl/
Gebruikersavatar
Door pluk
#3391703
Op een plankje in de winkel zou ik m prachtig vinden.
Maar bij jou (of bij wie dan ook) op de kast vind ik maar niks :-*
Door Lizzy
#3391706
Angelique schreef: wo 18 dec 2019, 16:36 Fijn dat het gelukt is deze mooie urn te bemachtigen. Mooi detail dat gebroken hart tussen deksel en urn. :-*
Ja prachtig he? Ze heeft dat echt zo mooi gedaan :'(
Door Lizzy
#3391707
Spikkelneus schreef: wo 18 dec 2019, 16:40 Mooi. Heel mooi. En stom. En verdrietig. En hartverscheurend. Maar mooi.....
Ja, precies dit :'( :-*. Het hoort gewoon niet, zo'n jonge hond in een urn :'( (ik vind het niet te verteren).
Door MillyMol
#3391716
Daar is ze dan: terug waar ze nog lang niet hoorde. Ze hoorde jullie nog miljoenen kusjes te geven, maar het mocht niet zo zijn.

Maar als het dan toch zo moet zijn, dan in zo’n urn, op die kast, in dat huis. Bij jullie. Thuis. :-* :bigarmhug: :-*
Door Anne in Zweden
#3391725
Angelique schreef: wo 18 dec 2019, 16:36 Fijn dat het gelukt is deze mooie urn te bemachtigen. Mooi detail dat gebroken hart tussen deksel en urn. :-*
Het eerste wat ik ook dacht. De hele urn spreekt van gebroken harten, gebroken gevoelens, gebroken dromen, gebroken alles. Prachtig en toepasselijk, maar inderdaad een jaar of tien te vroeg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door