Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3391735
Wat een prachtige urn hebben jullie voor jullie meiske gevonden Lizzy.
Het had natuurlijk nog helemaal niet zo moeten zijn maar het is zo...en een meer toepasselijke urn had er niet geweeest voor haar. :-* :'(
Door Lizzy
#3391746
pluk schreef: wo 18 dec 2019, 16:42 Op een plankje in de winkel zou ik m prachtig vinden.
Maar bij jou (of bij wie dan ook) op de kast vind ik maar niks :-*
:-* !
Door Lizzy
#3391747
Anne in Zweden schreef: wo 18 dec 2019, 19:49 Het eerste wat ik ook dacht. De hele urn spreekt van gebroken harten, gebroken gevoelens, gebroken dromen, gebroken alles. Prachtig en toepasselijk, maar inderdaad een jaar of tien te vroeg.
Ja, precies, gebroken alles :'( :'( :'(. Zou ze over 10 jaar in deze urn zijn terecht gekomen was dat nog steeds droevig maar had ik mezelf kunnen troosten met een mooi lang gelukkig leven. Er is nu niks om te troosten en blijft er gebroken over.....
Door Danny
#3391750
Heel mooi Lizzy, maar idd het had niet zo moeten zijn.
Bij een "oudje" kun je je troosten met het idee, het is je tijd hoe verdrietig ook,...
Dat is nu absoluut niet aan de orde.
Gebruikersavatar
Door Binno
#3391770
Prachtige, heel passende urn Lizzy en heel fijn dat jullie meisje terug thuis is.
Alleen hadden we dit allemaal pas jaren later moeten kunnen schrijven,
ze was nog maar amper in de helft van haar leven en je verwacht dat er jullie nog zovele mooie jaren gegund zijn samen,
maar helaas heeft het niet mogen zijn... dat maakt het nog zoveel moeilijker. :'( :'( :-*
Door frodo quin
#3391785
Lizzy schreef: do 19 dec 2019, 08:08 Ja, precies, gebroken alles :'( :'( :'(. Zou ze over 10 jaar in deze urn zijn terecht gekomen was dat nog steeds droevig maar had ik mezelf kunnen troosten met een mooi lang gelukkig leven. Er is nu niks om te troosten en blijft er gebroken over.....
Lang, neen, maar gelukkig wel en dat mag je niet vergeten.
Door Tanna
#3391829
Een prachtige urn die echt bij haar past, sprankelend en vrolijk, maar zo verdrietig dat dit het nu is..........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door