Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Laika
#3420205
Wij hebben nog een paar seizoenen Outlander tegoed (bewaren we voor mindere dagen ;) )
We hebben genoten van the restaurant en ook Lupin vonden we, na een begin aarzeling, goed te doen.
Momenteel kijken we met plezier naar Fate.
#3420906
En we zijn al weer door het nieuwe seizoen van Outlander heen :P

We kijken nu Firefly Lane. Waar ik het eerst behoorlijk cheesy vond (sorry, ik weet er even geen ander woord voor) wordt het eigenlijk steeds beter :smitten:
Kate en Tully zijn zulke close vriendinnen, mooi om te zien :)
Door Elf
#3420913
- pien - schreef: do 04 mar 2021, 14:36 En we zijn al weer door het nieuwe seizoen van Outlander heen :P

We kijken nu Firefly Lane. Waar ik het eerst behoorlijk cheesy vond (sorry, ik weet er even geen ander woord voor) wordt het eigenlijk steeds beter :smitten:
Kate en Tully zijn zulke close vriendinnen, mooi om te zien :)
Zonder te spoilen eindigt het nogal apart. Dus ik hoop snel op een vervolg!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3420915
Elf schreef: do 04 mar 2021, 16:08 Zonder te spoilen eindigt het nogal apart. Dus ik hoop snel op een vervolg!

Een open einde! Ik hoop ook op een vervolg. Ben er op een pure verveeldag aan begonnen en het werd inderdaad best heel leuk.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3420923
Kaela schreef: do 04 mar 2021, 16:56 Een open einde! Ik hoop ook op een vervolg. Ben er op een pure verveeldag aan begonnen en het werd inderdaad best heel leuk.
Shhhhhttttttttt.......ik moet nog beginnen aan het laatste seizoen :biggrin2:


Ik kijk momenteel erg weinig, zo af en toe een aflevering van Modern Family, daar kan ik dan nog wel om lachen en hoef ik niet door te kijken omdat het zo spannend is dat je niet kan stoppen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3420928
Ik ontdek net dat firefly lane is gebaseerd op een boek van Kristin Hannah. Ik heb al twee boeken van haar gelezen en ben nu in een derde bezig en ben erg fan van haar. Dan moeten we firefly lane ook maar lezen!
#3420994
Elf schreef: do 04 mar 2021, 16:08 Zonder te spoilen eindigt het nogal apart. Dus ik hoop snel op een vervolg!
Nou zeg, inderdaad :o :P

Op het moment zijn we nog zoekende naar een leuke serie, soms kijken we een aflevering/paar afleveringen maar haken af omdat het niks is.
Soms kijken we dan maar een film of een docu.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door