Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3467480
Cathelijn schreef: do 25 jan 2024, 13:12 Ik doe bij Ollie een pootje per keer. Dat gaat prima en zo zijn we er regelmatig mee bezig. Ze hoeven ook niet allemaal achter elkaar toch?
Ik heb van beide voorpootjes dus van enkele teentjes een knipje gedaan. In twee sessies ;D Beide keren had hij er na 3-4 teentjes genoeg van, pakte het schaartje. En op die momenten ben ik ook gestopt. Zodra hij begint te rommelen stop ik. Als ik elke avond een paar keer kan knippen ben ik al dik tevreden. De tijd dat ik een heel voetje kan doen komt dan vanzelf wel (zei zij hoopvol).
Gebruikersavatar
Door pike
#3467518
MarijeEnBoomer schreef: vr 26 jan 2024, 12:05 Dat is al 1 teen meer dan een paar weken terug!
Daar heb je ook weer gelijk in. Was ook tevreden hoor, met een teentje braaf laten knippen. Ik heb hem inmiddels ook wel door. Het is niet dat hij het eng vindt of bang is, hij maakt er een spelletje van dat ik niet kan winnen. En waar ik dus niet meer aan mee doe. Want als hij bij wakker zijn ziet dat ik het schaartje pak, komt hij vrolijk kwispelend aangehuppeld en wil bij me op schoot komen. Met de bedoeling om eens een lekker robbertje met baasje te stoeien! probeer jij mijn nagels maar eens te knippen. En dat gaat nu dus het beste als hij op schoot komt wanneer hij daar lekker warm wil liggen slapen. Dan pas pak ik het schaartje wat ik naast decstoel heb liggen. En dan kan ik het meeste doen. Totdat hij weer zo bij de les is dat hij begint te spartelen. Dan stop ik gelijk met knippen en leg het schaartje weg. En er wordt ook niet gestoeid met mij. Ik hoop nu eigenlijk dat hij door krijgt dat het gespartel hem niets meer oplevert en ik daardoor steeds makkelijker kan knippen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3467664
Vanmiddag in alle rust van àlle teentjes van alle vier de voetjes schilfertjes kunnen knippen. Heel veel knipjes met heel veel kleine schilfertjes. Ben zó trots op Ties :D
Gebruikersavatar
Door pike
#3467673
Als hij nu tegen me opspringt voel ik al geen nageltjes meer door mijn broek heen in mijn been gaan. Wel doet het nog tiktik op de vloer. Dus morgen hoop ik weer zo'n goed moment te vinden voor nog een knipselronde. Ik ben er nog steeds een beetje beduusd van ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3467675
pike schreef: do 01 feb 2024, 17:21 Vanmiddag in alle rust van àlle teentjes van alle vier de voetjes schilfertjes kunnen knippen. Heel veel knipjes met heel veel kleine schilfertjes. Ben zó trots op Ties :D
O waaaauwww :D
Zo ver zijn we hier nog niet. Bruun begint te muiten ::)
#3467682
pike schreef:Vanmiddag in alle rust van àlle teentjes van alle vier de voetjes schilfertjes kunnen knippen. Heel veel knipjes met heel veel kleine schilfertjes. Ben zó trots op Ties :D
Wat goed zeg, fijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door